تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819698653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاوربانکي براي شارژ 8 گوشي همراه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۵ق.ظ)
پاوربانکي براي شارژ 8 گوشي همراه موج - امروزه براي سفرهاي طولاني عده اي با مشکلاتي از قبيل نگاه داشتن شارژ وسيله ارتباطي همراه هستند که ورود تکنولوژي در عرصه باطري هاي همراه اين مشکلات را رفع کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج؛ تصور کنيد به مدت يک هفته به يک سفر طبيعت گردي رفته و بعيد است بتوانيد به اتصال برق براي شارژ گوشي يا ديگر وسايل الکترونيکي همراهتان دسترسي داشته باشيد. در اين حالت قطعاً همراه داشتن يک پاوربانک ضروري خواهد بود،اما اکثر پاوربانک هاي موجود تنها دفعاتي اندک مي توانند گوشي شما را شارژ کرده و در روز هاي آينده ممکن است باز هم دچار مشکلاتي شويد.ما امروز پاور بانکي به شما معرفي ميکنيم که مي تواند از پس هشت بار شارژ به خوبي بر آيد.
 



قابليت مهم اين دستگاه اين است که کاربر مي تواند دو گوشي را به طور همزمان شار‍ژ کند و اين عملکرد سرعت شارژ اين دو گوشي را پايين نمي آورد.



وجود خروجي 2,1 ميلي آمپر براي دارندگان تبلت ها مي تواند مناسب باشد تا بتوانند در کمترين زمان ممکن باتري حجيم تبلت را شارژ نمايند. قطعا وجود يک پاوربانک حجيم و قدرتمند بسيار لذت بخش است،اما اين نکته را نيز به ياد داشته باشيد که براي شارژ کامل اين باتري با شارژر هاي معمولي بايد زمان زيادتري را سپري کنيد.به همين خاطر جاي يک شارژر قدرتمند براي شارژ سريعتر Battstation Optimus خالي به نظر مي رسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن