تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819463616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست اعدام برای متهمان انفجار تروریستی کویت |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: درخواست اعدام برای متهمان انفجار تروریستی کویت
خبرگزاری رویترز گزارش داد: دادستانی کویت برای 11 تن از 29 مظنون انفجار اخیر در یکی از مساجد این کشور که به شهادت و زخمی شدن دهها نمازگزار روزه دار انجامید، حکم اعدام درخواست کرده است.
کد خبر: ۵۱۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ - 16 July 2015


خبرگزاری رویترز گزارش داد: دادستانی کویت برای 11 تن از 29 مظنون انفجار اخیر در یکی از مساجد این کشور که به شهادت و زخمی شدن دهها نمازگزار روزه دار انجامید، حکم اعدام درخواست کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، این افراد هم اکنون به اتهام دست داشتن در انفجار تروریستی مسجد حضرت امام صادق(ع) شهر کویت، محاکمه می شوند.

در انفجاری که 26 ژوئن (5 تیر) در منطقه الصوابر شهر کویت رخ داد یک عامل انتحاری سعودی خود را داخل مسجد شیعان منفجر کرد و 27 تن ازنمازگزاران روزه دار را به شهادت رساند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.

شیخ محمد الخالد الصباح وزیر کشور کویت در پی این حادثه گفته بود که کشورش در حال جنگ با تندروها به سر می برد.

مقام های کویتی از این حادثه به عنوان بدترین حمله که هدف آن ایجاد فتنه فرقه ای در کشوری که اهل تسنن و تشییع به طور مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کنند، نام برده اند.

روزنامه القبس چاپ کویت به نقل از یک مقام آگاه نوشت: دادستان کویت برای 11 تن از متهمان حکم اعدام با چوبه دار را درخواست کرده است.

خبرگزاری رسمی کویت نیز روز سه شنبه گزارش داده بود که به 29 متهم این حادثه که در بین آنها چند کویتی، عربستانی و پاکستانی و افراد بدون (فاقد تابعیت کویت) وجود دارند، اتهام تروریستی وارد شده است.

این خبرگزاری به زمان محاکمه متهمان اشاره ای نکرده است.

یک عامل انتحاری، جمعه پنجم تیرماه با ورود به مسجد امام صادق(ع) در منطقه الصوابر واقع در مرکز شهر کویت و منفجر کردن خود 27 نمازگزار روزه دار را به شهادت رساند و 227 نفر را زخمی کرد.

در میان قربانیان تعدادی ایرانی نیز وجود داشتند.

بر اساس اعلام رسانه ها، کویت درپی انفجار انتحاری که توسط «فهد سلیمان عبدالمحسن القباع» تبعه عربستان سعودی انجام شد، تدابیر امنیتی در این کشور را تشدید کرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن