تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820077333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بااستقبال بازدید کنندگان نمایشگاه قرآن روبرو شد نمایشگاه «معادله معکوس» با موضوع دشمن شناسی درباغ موزه دفاع مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بااستقبال بازدید کنندگان نمایشگاه قرآن روبرو شد
نمایشگاه «معادله معکوس» با موضوع دشمن شناسی درباغ موزه دفاع مقدس
نمایشگاه دشمن شناسی تحت نام معادله معکوس در محل گالری فکه باغ موزه دفاع مقدس و همزمان با نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد و با استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: نمایشگاه «معادله معکوس» با موضوع دشمن شناسی درباغ موزه دفاع مقدس



به گزارش خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جمع کثیری از مردم با بازدید از نمایشگاه دشمن شناسی که در محل گالری فکه باغ موزه دفاع مقدس و همزمان با نمایشگاه بین المللی قرآن کریم توسط مرکز فرهنگی وارثین بر پا گردید بازدید نموده و بر لزوم اقدامات فرهنگی، هنری و رسانه ای با هدف معرفی دشمنان انقلاب اسلامی تاکید نمودند.
به گفته مرتضی مصطفوی، مدیر نمایشگاه معادله معکوس، این نمایشگاه در سه بخش آمریکا، صهیونیسم و جریانهای تکفیری با بیش از چهارصد تابلو و نمایش فیلمهای مستند در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت.

همچنین کمپین همبستگی کودکان ایرانی با کودکان فلسطین و یمن، با حضور بیش از هزار کودک و نوجوان تشکیل شده و در شب پایانی نمایشگاه مراسم ویژه ای به همین مناسبت برگزار گردید.
از دیگر اقدامات این مرکز فراخوان علاقه مندان به همکاری در جهت مبارزه فرهنگی، رسانه ای با جبهه تکفیری، صهیونیستی بود که با مشارکت وسیع اقشار مختلف مردم مراجعه کننده همراه شد.
بر اساس این فراخوان، علاقه مندان به فعالیت های فرهنگی ضد استکباری در زمینه های ذیل
1_پژوهش و نگارش
2_طراحی، نقاشی و کاریکاتور
3_برنامه نویسی
4_فیلمسازی و پویانمایی
5_فضای مجازی و شبکه های اجتماعی
6_هنرهای نمایشی
7_برگزاری کلاسهای آموزشی، نمایشگاه و مراسم
8_ترجمه  میتوانند عدد مربوطه را همراه با نام و شهر محل سکونت خود به سامانه 500050005000 ارسال نمایند.
مرکز فرهنگی وارثین، طی این فراخوان آمادگی خود را برای همکاری در جهت برگزاری نمایشگاه دشمن شناسی را در مرکز استانها و شهرستانها و همچنین دانشگاهها و مراکز فرهنگی اعلام کرده است.
نمایشگاه قران  چهارم تیرماه امسال همزمان با ماه مبارک رمضان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد و شب گذشته به کار خود پایان داد. در این نمایشگاه علاوه بر موسسات قرآنی، موسسات فرهنگی از جمله موسسات مردم نهاد فعال در حوزه فلسطین، مقاومت ، ضد جنگ و..حضور داشتند.

94/04/24 - 22:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن