تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799385931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام از معرفى چندگانه اسلام در كشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۸ب.ظ)
انتقاد عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام از معرفى چندگانه اسلام در كشور موج - قم - عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ضمن انتقاد شديد و ابراز نگرانى از معرفي چندگانه اسلام در کشور گفت: متأسفانه ما هم‌اکنون معرفي دقيق، روشن و واحدي از تشيع راستين و واقعي شيعه، نداريم و هر کس اين مذهب را با نگاه خاص خود معرفي مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار اعضاى دبيرخانه شوراى دين پژوهان کشور، ضمن تشکر از ارائه گزارش فعاليت هاى علمى خارج كشور اين شورا گفت: بر اساس تجربيات و سفرهاي خارجي متعددي که در دوران مسووليت خود داشته‌ام، بسياري از مسائل و انتقادات مطرح شده را وارد مي‌دانم و توصيه مي‌کنم گزارش‌هاي کاملي از سفرهاي خود و واقعيت‌هاي موجود به محضر مقام معظم رهبري و مسوولان دفتر ايشان براي پي‌‌گيري ارائه کنيد.
وي افزود: اين که با برگزاري چند همايش و کنفرانس و ارائه گزارش‌هاي آن به مسوولان فکر کنيم اسلام و انقلاب را صادر و گرايش به اسلام و بيداري اسلامي را ايجاد کرده‌ايم تصور درستي نيست، بلکه مهم اين است که بدانيم از معرفي اسلام چه کسي بيشترين بهره‌برداري را مي‌کند و به عبارتي کدام اسلام معرفي مي‌شود.
آيت الله ابراهيم اميني گفت: هم اکنون در فرانسه و انگلستان، اسلام دومين دين است، در آلمان و ديگر کشورها هم گرايش خوبي به اسلام وجود دارد؛ اما ما نبايد چشم‌هاي خود را ببنديم؛ چرا که واقعيت اين است که در حال حاضر از موج اسلام‌گرايي که ما ايجاد کرديم وهابيت بيشتر از خود ما بهره‌برداري مي‌کند و هم اکنون اسلام بيشتر از ناحيه وهابيت شناخته و معرفي مي‌شود؛ چرا که ما منابع کافي مالي، امکانات و کتاب‌هاي مفيد به زبان خارجي براي معرفي شيعه نداريم و سرمايه‌گذاري مناسبي در اين زمينه انجام نمي‌دهيم.
آيت الله اميني در ادامه به لزوم انجام پژوهش‌هاي درون ديني و تحقيق و پژوهش در موارد موجود دربحث دين و عقايد دينى را از جمله مسائلي که لازم است دبيرخانه دين‌پژوهان در دستور کار خود قرار دهد پرداخت.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ضمن انتقاد شديد و ابراز نگرانى از معرفي چندگانه اسلام در کشور گفت: متأسفانه ما هم‌اکنون معرفي دقيق، روشن و واحدي از تشيع راستين و واقعي شيعه، حتي در ميان علما و حوزه علميه قم که پرچم ‌دار تشيع است نداريم و هر کس اين مذهب را با نگاه خاص خود معرفي مي‌کند.
وي افزود: گاهي ديده مي‌شود نويسندگان، مداحان، علما، سخنرانان و منبري‌ها يکديگر را تکذيب مي کنند و اين وضعيت واقعا دردناک است و موجب مي‌شود، بسياري از جوانان با اين تناقض‌ها منحرف شوند.
آيت الله اميني گفت: لازم است دين پژوهان براي اين مشکل وارد کار شوند، حقايق را روشن کنند، جلوي افکار مختلف را بگيرند و راه‌ حلي براي اين مشکل پيدا کنند؛ چرا که اگر ما در دوراني که نظام جمهوري اسلامي حاکم است، نتوانيم تشيع را به درستي معرفي کنيم واقعا جاي تأسف دارد.
استاد حوزه علميه قم ضمن تشکر از دبيرخانه دين‌پژوهان کشور به لحاظ برگزاري دهمين مراسم تجليل از پژوهشگران برتر حوزه دين گفت: انتظاري براي برگزاري اين مراسم و تجليل نداشتم و از زحمات شما و همکارانتان هم تشکر مي‌کنم و درباره فعاليت‌هاي بعدي در اين زمينه هم توقعي ندارم و هر کدام ازکارهاي بنده که در مسير اهداف و کارهايتان است و صلاح مي‌دانيد اقدام کنيد.
وى گفت: همايش برگزار شده هم به لطف خدا خوب بود، اما؛ از صدا و سيما گله دارم و معتقدم که وظيفه خودش را در زمينه اطلاع‌رساني اين مراسم به درستى انجام نداد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن