تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821289164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویکرد تربیتی شاخصه مهمی برای بهبود مشکلات گذشته سرویس مدارس است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس سازمان دانش آموزی فارس: رویکرد تربیتی شاخصه مهمی برای بهبود مشکلات گذشته سرویس مدارس است خبرگزاری پانا: رئیس سازمان دانش آموزی فارس گفت: سازمان دانش آموزی نهادی تربیتی است که در تمامی امور توجه به مسائل تربیتی را مورد تاکید جدی قرار می دهد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۴ تير ساعت 13:23

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس محسن کلاری در جلسه هماهنگی با مدیران اجرایی سرویس مدارس فارس با بیان اینکه قانون مندی و احساس مسولیت باید در تمام امور مورد تاکید باشد، اظهار داشت: در راستای ساماندهی صحیح سرویس مدارس نرخ، تعداد سرنشین و مسائل تربیتی مورد توجه جدی قرار گیرد.
رییس سازمان دانش آموزی فارس افزود: سازمان دانش آموزی نهادی تربیتی است که در تمامی امور دانش آموزان این رویکرد را محور قرار خواهد داد از آنجا که سرویس مدارس به عنوان مدرسه سیار هم از این قاعده مستثنی نیست لذا حساسیت زیادی بریا رویکرد تربیتی در سیستم حمل و نقل دانش آموز یا سرویس مدارس قائل هستیم.
وی ابراز داشت: مسائل تربیتی شاخصه مهمی برای بهبود مشکلات گذشته سرویس مدارس است.
رئیس سازمان دانش آموزی در ادامه با اشاره به شیوه پرداخت شهریه سرویس مدارس در شیراز اذعان داشت: امسال به منظور رفاه حال شهروندان پرداخت شهریه سرویس مدارس علاوه بر سیستم حضوری پرداخت برای خانواده ها از طریق درگاه های الکترونیکی و دستگاه های ATM امکان پذیر خواهد بود.
کلاری با تاکید بر اینکه مدیران اجرایی بازوان توانمندی برای ساماندهی سرویس مدارس به عنوان یک مدیر در مدسه سیار هستند، افزود: پس از تکیل روند ساماندهی سرویس مدارس از مدیران اجرایی نواحی که عملکرد موفقی دارند به نحو شایسته تقدیر خواهد شد.
وی در پایان متذکر شد: در راستای ساماندهی صحیح سرویس مدارس دریافت وجوه نقد توسط رانندگان، افزایش خودسرانه شهریه و... از خطوط قرمزی است که سازمان دانش آموزی قاطعانه به منظور رعایت حقوق دانش آموزان و خانواده ها برای آن پیگیری قانونی خواهد داشت.
خبرنگار: سیدعلیرضا ترابی
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن