تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815335371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات امیر عابدینی در مورد عملکرد ظریف در مذاکرات هسته ای و دکل گمشده!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اظهارات امیر عابدینی در مورد عملکرد ظریف در مذاکرات هسته ای و دکل گمشده!
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ از عملکرد جواد ظریف در مذاکرات هسته ای تقدیر کرد.
به گزارش نامه نیوز،‌ همزمان با توافق ایران و 5+1 نشست شفاف‌سازی مسئولان سازمان لیگ نیز برگزار شد که در بخشی از آن امیر عابدینی سخنرانی کرد.

وی که علاقه زیادی به سیاست دارد در اظهارات خود مسائلی در این خصوص نیز بیان کرد. وی اظهار داشت: ابتدا باید پیروزی بسیار خجسته را از طرف جامعه فوتبال به همه مردم ایران تبریک بگویم. در آوردگاه مبارزه توانستیم با نقد عقلانی حقوق هسته‌ای ایران را استیفا کنیم و دقایقی پیش این موفقیت رقم خورد. باید  به ایستادگی و مقاومت مردم، دولت و در صدر همه خطوط دقیق و منظمی که از سوی رهبری تعیین می‌شد را به فال نیک گرفت و این برد را به همه تبریک بگوییم و به خودمان ببالیم که ایرانی هستیم و در مغز و روح‌مان در این مرز و بوم شکل گرفته است.
 
وی ادامه داد: خدا شاهد است وقتی اسرائیل اعلام کرد امروز روز سیاه است متوجه شدم چه برد خوبی به دست آورده‌ایم و مقابل جهان توانسته‌ایم از حقوق حقانیت خود دفاع کنیم.
 
عابدینی با اشاره به برگزاری جشن برترین‌های فوتبال ایران عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم در شب برترین‌های فوتبال ایران بهترین دفاع ایران را دکتر ظریف معرفی کنیم که توانست به بهترین شکل از حقوق هسته‌ای ما دفاع کند. کار طاقت‌فرسا در این دو سال پیش گرفته بود به بهترین شکل به پایان رساند و سزاوار است که او را به عنوان برترین دفاع ایران بنامیم و این را به عنوان کادو و هدیه فوتبال به جناب ظریف تقدیم کنیم. وقتی بازیکنی نمی‌گذارد توپ وارد دروازه شود ما او را بهترین دفاع می‌نامیم اکنون ظریف توانست به خوبی از حقوق  هسته‌آی ایران دفاع کند. امیدوارم ایم پیشنهاد من در هیات رئیسه هم رای بیاورد.

عابدینی همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اینکه نرخ تورم بالا رفته و هزینه‌های فوتبال هم بیشتر شده است گفت: در این کشور دکل گم می‌شود کسی نگرانش نیست همه نگران گم شده توپ فوتبال هستند. توپی را که ممکن است یک بچه بردارد و ببرد. این دکل را کجا گم کرده‌اند. اما همه غصه توپ فوتبال را میخورند.



۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن