تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804337333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمات بهزيستي به صورت رايگان در هفته بهزيستي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۴۷ب.ظ)
مدير روابط عمومي بهزيستي قم: ارائه خدمات بهزيستي به صورت رايگان در هفته بهزيستي موج - قم - مدير روابط عمومي بهزيستي قم از ارائه خدمات رايگان مشاوره ژنتيک و شنوايي به عموم شهروندان در هفته بهزيستي خبر داد و گفت: کليه خدمات بهزيستي در بخش هاي دولتي و 80% تخفيف در مراکز غير دولتي در اين هفته، رايگان انجام خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير روابط عمومي بهزيستي قم گفت: هر ساله از 25 الي 31 تير هفته بهزيستي نامگذاري شده است که ما با عزمي راسخ، بر آنيم تا گزارشي از عملکرد فعاليت هاي يک ساله گذشته بهزيستي استان را به صورت شفاف در اختيار عموم مردم قرار دهيم.
وي در ادامه با اشاره به آغاز هفته بهزيستي و نامگذاري اين هفته با عنوان «تنها، همه با هم مي توانيم» گفت: بهزيستي به معناي واقعي همان بهتر زيستن است که نامگذاري امسال نويد بخش زندگي بهتر براي جامعه هدف ما مي باشد که به ميمنت اين هفته، برنامه هاي مختلفي از 25 لغايت 31 تيرماه از سوي اين اداره کل در استان به اجرا در خواهد آمد.
محمد عباسيان افزود: بعد از اعلام و بررسي هاي لازم در خصوص برنامه هاي هفته بهزيستي از سوي کميته اجرايي، اين برنامه ها با همکاري تمامي معاونت ها در حوزه هاي مختلف با هدف شناساندن خدمات بهزيستي به هم استاني هاي گرامي اجرا خواهد شد.
وي در ادامه از ديدار جمعي از پرسنل بهزيستي با استاندار محترم و مسوولين و آيات عظام جهت ارائه گزارش عملکرد، خبر داد و گفت: در ادامه اين ديدارها، بازديد نمايندگان محترم مجلس و استاندار از مراکز تحت نظارت بهزيستي در دستور کار قرار گرفته است.
عباسيان، هفته بهزيستي را بهترين فرصت براي ارائه گزارش عملکرد يکساله عنوان کرد و افزود: در هفته بهزيستي مدير کل محترم بهزيستي استان به همراه معاونين گرامي، نشست خبري و مطبوعاتي با اصحاب رسانه دارند که گزارشي از خدمات بهزيستي به جامعه هدف در يکسال گذشته و اقدامات پيش رو عنوان خواهد شد.
وي در ادامه از ارائه خدمات رايگان مشاوره ژنتيک و شنوايي به عموم شهروندان در اين هفته خبر داد و گفت: علاوه بر اين خدمات، معرفي معلولين و مددجويان موفق به صدا و سيما، ملاقات شوراي معاونين سازمان با نمايندگان استان، تهيه بروشور و اطلاع رساني محيطي، نمايشگاه دستاوردهاي معلولين، برنامه هاي ورزشي ويژه کارکنان و معلولين (مسابقات گلبال، فوتسال، شنا، واليبال و...)، سخنراني مدير کل سازمان در پيش از خطبه هاي نماز جمعه، بازديد از منزل مددجويان با حضور مسوولين، اطعام و افطار به مددجويان به صورت ويژه در هفته بهزيستي و پرداخت ارزاق و رايگان نمودن کليه خدمات بهزيستي در بخش هاي دولتي و 80% تخفيف در مراکز غير دولتي در اين هفته انجام خواهد شد.
عباسيان افزود: در پايان هفته بهزيستي و در آخر ماه مبارک رمضان اعزام 160 مددجويي که تا کنون موفق به زيارت مشهد الرضا نشده اند را در دستور کار خواهيم داشت.
وي در ادامه از افتتاح دو مرکز تامين و توسعه خدمات بهزيستي خبر داد و گفت: جهت سهولت دسترسي مددجويان و در راستاي تکريم ارباب رجوع، دو مرکز تامين و توسعه خدمات بهزيستي در منطقه 1 (دور شهر) و منطقه 2 (نيروگاه) افتتاح و به بهره برداري خواهد رسيد
وي در ادامه از برگزاري همايش بزرگداشت هفته بهزيستي با حضور مسوولين کشوري خبر داد و گفت: علاوه بر اين همايش از کتاب مقالات پيش گيري از کودک آزاري رونمائي خواهد شد و افتتاح مرکز توانبخشي وليعصر (عج) و سالن غذاخوري و استخر مرکز نگهداري معلولين شهيد فياض بخش در دستور کار قرار گرفته است.
ايشان در پايان گفت: با توجه به اين که در آستانه عيد سعيد فطر قرار داريم بهزيستي استان قم آماده دريافت کمک هاي نقدي و غير نقدي همشهريان عزيز جهت کمک به معلولين، ايتام، نيازمندان، افراد بي سرپرست، افراد آسيب ديده اجتماعي و فرزندان بي سرپرست مي باشد که عزيزان ميتوانند از طريق شماره حساب بانک ملت جام 2345340874 و شماره کارت 6104337984723781 و بانک قرض الحسنه مهر ايران55000000 به شماره کارت 6063731011901148 و بانک توسعه تعاون به شماره 260290734534111 و يا از طريق موبايل پيمنت #1400021*4*733* و شماره پيامک 5000290002 اقدام نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن