تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805188818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موزه انقلاب و دفاع مقدس باید همچون نگینی در قم بدرخشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست استانداری قم: موزه انقلاب و دفاع مقدس باید همچون نگینی در قم بدرخشد خبرگزاری پانا: سرپرست استانداری قم گفت: مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس استان قم باید در جهت معرفی آثار شهدا و حماسه سال های مقاومت همچون نگینی در استان بدرخشد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۳ تير ساعت 14:49

خبرگزاری پانا+استانداری قم+موزه انقلاب و دفاع مقدس+فریدون همتی

به گزارش خبرگزاری پانا، فریدون همتی در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم با بیان اینکه حفظ آثار شهدا برای آشنایی نسل های امروز و آینده از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: نسل های آینده با مطالعه آثار دفاع مقدس از جمله خاطرات شهدا و رزمندگان اسلام و یادگارهای به جای مانده در قالب دستنوشته، وصایا و اسناد مربوطه، با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا و مانوس میشوند.
وی با تاکید بر ضرورت حفظ و ترویج فرهنگ دفاع مقدس ادامه داد: کسانی که جنگ را از نزدیک ندیده  و درک نکرده اند، با مطالعه آثار آن دوران خواهند دید که جوانان متدین، انقلابی و متعهد ما چگونه از دین و آیین و مرز و بوم دفاع نموده و همه هستی خود را در این راه تقدیم کردند.
سرپرست استانداری قم با بیان اینکه برخی شهدای بزرگوار دفاع مقدس هنوز در گمنامی اند و هیچ آثاری از آنها در دست نیست، افزود: هر چند مقطع دفاع مقدس به ظاهر به پایان رسیده اما مهم آنست که عقبه سال های حماسه و ایثار و شرح رشادت شهدا و ایثارگران باید در طول تاریخ آینده این کشور بدرخشد.
وی با تاکید بر ضرورت مشارکت تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان در زمینه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در استان خاطرنشان ساخت: نسل جوان را باید از رهگذر شناخت و ترویج فرهنگ دفاع مقدس طوری با شهیدان بزرگوار و تاریخ دوران حماسه و ایثار آشنا و مانوس کرد که بتواند مثل شهدا و رزمندگان اسلام نسبت به نظام و انقلاب و تمامیت ارضی کشور احساس دین نموده و در صحنه های دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی حاضر شود.
همتی بر ضرورت اهتمام دستگاه های مرتبط با موضوع ترویج فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد و عنوان داشت: مجموعه استانداری به عنوان نماینده عالی دولت در استان در جهت حفظ و ترویج آثار شهدا و رزمندگان اسلام از هیچ اقدام و تصمیمی دریغ نخواهد کرد.
سرپرست استانداری قم همچنین با اشاره به روند پیشرفت پروژه مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس گفت: موزه انقلاب و دفاع مقدس و آثار شهدا و سال های مقاومت و حماسه ایثار و شهادت باید همچون نگینی در استان تلالو داشته باشد و امیدواریم با تلاشهای صورت گرفته، این مرکز زودتر ازموعد مقرر به بهره برداری برسد.
همتی در پایان بر لزوم برنامه ریزی به منظور اجرای هرچه باشکوهتر برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد.
در این دیدار احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، تاریخچه و ساختار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، هیئت امنا و شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و کمیته های تخصصی و گزارشی از یادمان های شهدای گمنام، ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه ها و مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس ارائه کرد سپس تفاهمنامه فی مابین وزارت کشور و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و همچنین آیین نامه اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار ارزش های دفاع مقدس به سرپرست استانداری قم تقدیم گردید.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن