تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819496249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس اداره ورزش و جوانان پلدختر : دو ووشو کار پلدختری نایب قهرمان مسابقات بین المللی گرجستان شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رییس اداره ورزش و جوانان پلدختر : دو ووشو کار پلدختری نایب قهرمان مسابقات بین المللی گرجستان شدند استان‌ها > لرستان - رییس اداره ورزش و جوانان پلدختر گفت: دو ووشو کار پلدختری در مسابقات بین المللی گرجستان مقام دوم را کسب کردند.

به گزارش خبرآنلاین، امیدعلی کاییدی در حاشیه استقبال ازاین دو قهرمان ووشو پلدختری در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین از پلدختر افزود: دو تن از ووشوکاران شهرستان پلدختر به همراه تیم ملی ووشو کشور راهی مسابقات بین المللی در کشور گرجستان شدند.
وی گفت: خوشبختانه در این مسابقات تیم ملی جمهوری اسلامی حائز مقام اول جام بین المللی گرجستان شد.
وی افزود: در این بین دو ووشو کارشهرستان پلدختر "حمید رضا ناظری" در وزن 65 کیلو گرم و "رضا پوریان" در وزن 56 کیلوگرم ،نایب قهرمان این دوره از مسابقات شدند که این یک افتخاری برای ورزش لرستان و کشور است .
وی با تبریک به ووشو کاران و همچنین "پوریان"مربی زحمتکش این رشته در شهرستان پلدختر گفت: منشا موفقیت و پیروزی این دو ووشو کار شهرستان در این مسابقات ، تلاش و زحمت مربی این رشته ورزشی است .
فرماندار پلدختر این پیروزی و موفقیت را به شهروندان پلدختری تبریک گفت و اظهار داشت: علی رغم این که شهرستان پلدختر استعداد های خوبی برای شکوفا شدن دارد ولی امکانات ورزشی آنها محدود است.
قدرت اله ترابی نژاد افزود:انتظاری که از مسوولان استان به ویژه از مدیر کل ورزش و جوانان لرستان می رود توجه بیش از پیش به ورزش شهرستان پلدختر است .
وی گفت: قهرمانان رشته های مختلف ورزشی در شهرستان پلدخترنسبت به سایر نقاط استان لرستان بیشتر است که این امر می طلبد نسبت به این شهرستان مساعدت بیشتری شود.
وی به استعدادهای جوانان این شهرستان در زمینه های مختلف علمی و ورزشی اشاره کرد و افزود: ورزش این شهرستان با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخواردار است .
فرماندار پلدختر تاکید کرد: با برنامه ریزی مناسب و سرمایه گذاری هدفمند و حمایت های لازم می توان شاهد حضور پر رنگ تر و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور شهرستان پلدختر در عرصه رقابت های ملی و بین المللی بود اسما اسماعیل پور



سه شنبه 23 تیر 1394 - 09:43:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن