تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819635276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقيف143 کيلو ترياک در عمليات پليس بردسير


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ تير ۱۳۹۴ (۷:۰ق.ظ)
توقيف143 کيلو ترياک در عمليات پليس بردسير موج-جانشين فرمانده انتظامي شهرستان بردسير استان کرمان از کشف 143 کيلوگرم ترياک در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرگرد سيد علي حسيني، جانشين فرمانده انتظامي شهرستان بردسير با اعلام اين خبر گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي از انتقال يک محموله مواد مخدر از مسير اين شهرستان آگاهي يافتند.
وي افزود: ماموران اين پليس بلافاصله در مسير تردد خودرو حامل مواد مخدر ايست و بازرسي داير کردند که پس از مدت زمان کوتاهي خودرو مزدا حامل مواد به ايست و بازرسي نزديک شد و به محض رويت ماموران اقدام به دور زدن به صورت خلاف جهت کرد.
سرگرد حسيني افزود: در ادامه ماموران با يک سري اقدامات، خودرو را متوقف کردند و در بازرسي از آن مقدار 143 کيلوگرم ترياک کشف شد.
حسيني اضافه کرد: در اين عمليات تعداد سه نفر متهم دستگير و تحويل مقامات قضائي شدند.
وي در پايان تصريح کرد: شماره تلفن‌هاي 110- 128 و 218،546،9 به صورت شبانه‌روزي آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان براي برقراري بهتر نظم و امنيت در جامعه است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن