تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816904681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبدالملک الحوثی:مدافع حقیقی فلسطین ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
عبدالملک الحوثی:مدافع حقیقی فلسطین ایران است
عبدالملک الحوثی:مدافع حقیقی فلسطین ایران است رهبر انصارالله یمن به مناسبت روز جهانی قدس، خطر و تهدید اصلی در منطقه را رژیم صهیونیستی دانست و عربستان را خادم منافع این رژیم معرفی کرد و گفت که ایران مسئولیت حمایت از پرونده فلسطین را برعهده گرفته است.


به گزارش فرهنگ نیوز، «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن همزمان با آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در این کشور، از طریق ویدئو کنفرانس سخنرانی کرد که از شبکه المیادین به طور زنده پخش شد.
 
این نخستین روز جهانی قدس در یمن، پس از انقلاب مردم این کشور علیه «عبدربه منصور هادی» و فراری دادن او است.
 
تکفیری‌ها از اسرائیل جدا نیستند/عربستان بستر رشد تکفیریهاست
 
رهبر انصارالله یمن در این سخنرانی گفت: تکفیری‌های به هیچ وجه از دشمن اسرائیلی جدا نیستند و هرچه که می‌کنند در خدمت این دشمن است. رژیم سعودی منبع اساسی و اصلی گروه‌های تکفیری است و بستر لازم برای رشد و فعالیت این گروه‌ها را فراهم می‌کند که همه اینها در خدمت اسرائیل و آمریکا است.
 
تهدید اصلی در منطقه اسرائیل است نه ایران
 
رهبر انصارالله در ادامه افزود: به راستی چرا رژیم سعودی به جای آنکه تمام اراده عربی را در خدمت اسرائیل و آمریکا قرار دهد، برای مسئله فلسطین کاری نمی‌کند؟ خطر و تهدید اصلی در منطقه، اسرائیل است و هر خطری در منطقه در امتداد خطر اسرائیل است.
 
وی در واکنش به ادعای برخی همپیمانان عربی اسرائیل در منطقه مبنی بر ضرورت مبارزه با نفوذ ایران در خاورمیانه گفت: برخلاف آنچه که برخی ادعا می‌کنند، مسئله کنونی در منطقه، مسئله مبارزه و مقابله با نفوذ ایران نیست بلکه مسئله اصلی، مسئله گسترش نفوذ اسرائیل در منطقه است.
 
ایران مسئولیت حمایت از مسئله فلسطین و مقاومت را برعهده گرفته است
 
رهبر انصارالله یمن افزود: ایران مسئولیت حقیقی و اصلی را در حمایت از مسئله فلسطین و حمایت از مقاومت برعهده گرفته است و تمام آزادگان جهان نیز همین مسئولیت را بر عهده دارند. اما عربستان می‌خواهد که مزدوری برای اسرائیل را هویت عربی بداند و هر که با اسرائیل مقابله می‌کند، آن را ایرانی توصیف می‌کند.
 
اسرائیل رژیم سعودی را به جنایت در یمن وادار کرد
 
وی افزود: اسرائیل رژیم سعودی را به ارتکاب جنایات وحشیانه‌تری در مقایسه با خود، وادار کرد.شمار زیادی از مردم یمن کشته شدند و منازل یمنی‌ها تحت پوشش حمایت آمریکا و با سلاح آمریکایی ویران شد. اما مردم یمن می‌خواهند در کنار مقاومت فلسطین و لبنان با اسرائیل مقابله کنند و ما برای همین می‌جنگیم. مهمترین دلیل تجاوز به یمن نیز مجازات مردم یمن برای مواضع آنها در قبال قضایای امت [اسلام] است.
 
امید زیادی به آتش‌بس نیست
 
رهبر انصارالله یمن درباره مسئله آتش‌بس اعلامی از سوی سازمان ملل که قرار است از اولین ثانیه‌های بامداد شنبه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد، گفت: ما امید زیادی به موفقیت این آتش‌بس نداریم و تجربه ما در آتش‌بس پیشین بسیار تلخ بود. موفقیت این آتش‌بس جدید نیز به میزان پایبندی رژیم سعودی به آن و مرهون توقف کامل تجاوز به یمن است.
 
تجاوز به یمن ادامه یابد، گزینه‌های راهبردی جدیدی به میان می‌آید
 
وی تاکید کرد: تجاوز به یمن باید متوقف شود و ما نخواهیم پذیرفت که در حق ما این جنایت ادامه یابد. ما نمی‌توانیم در قبال این تجاوز سکوت کنیم. ارتش یمن و کمیته‌های مردمی نیز به همین دلیل برای مقابله مستقیم با دشمن راهی مرزها شده‌اند. اگر این تجاوز ادامه یابد، ما نیز گامهای راهبردی و استراتژیک بزرگی برای مقابله با آن برخواهیم داشت. ملت یمن پیش از پاسخ به تجاوز عربستان، 40 روز صبر و سکوت کردند تا برای جهانیان دروغین بودن ادعاهای عربستان سعودی فاش و ثابت شود.
 
رهبر انصارالله یمن در ادامه افزود: تداوم تجاوز یه یمن، ما را به برداشتن گام‌های بزرگ راهبردی ناگزیر می‌کند تا مراحل جدید و مهمی در سطح منطقه آغاز شود. در صورت تداوم تجاوز به یمن، ما در تمامی سطوح برای مقابله با عربستان بسیج عمومی راه خواهیم انداخت. ما برای اتخاذ این گامهای راهبردی آماده‌ایم و تلاش می‌کنم که این اقدام بر اساس تصمیم و اراده تمام یمنی‌ها باشد. به همین منظور از تمامی گروه‌های سیاسی یمن می‌خواهیم که شکاف‌های موجود در قدرت را پر کنند و به مسئله امنیت در یمن اهتمام ورزند.




94/4/19 - 21:46 - 2015-7-10 21:46:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن