تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 29 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807026833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتنه بزرگ را احمدی نژاد شروع کرد!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
مرعشی، عضو کارگزاران فتنه بزرگ را احمدی نژاد شروع کرد!

مرعشی:
فتنه بزرگ را احمدی نژاد شروع کرد!
مرعشی گفت: ما به‌دنبال وحدت اصولگرایان و وحدت اصلاح‌طلبان هستیم و اینکه منافع کشور در اندازه حداکثر تامین باشد و سهم خاصی برای کرسی‌های مجلس در نظر نداریم، همین که رقابت درست باشد، برای ما کافی است.



به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران، امشب در حاشیه برگزاری همایش حزب کارگزاران شاخه مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در سیستم‌های غیرکمونیستی و سوسیالیستی احزاب نه اینکه محصول فصل انتخاباتی باشند اما ماهیت انتخاباتی دارند.
  وی با بیان اینکه در کشورهایی مانند چین احزاب هم‌ردیف با دولت وظایفی دارند، افزود: در نظام‌های آزاد اهداف حزب حضور در انتخابات و تشکیل پارلمان است و وظیفه دائمی ندارد و مسئله طبیعی است و مشکلی هم ندارد.
  سخنگوی حزب کارگزاران با اشاره به اینکه شورای 17 نفره را در 28 استان تشکیل دادیم و این شورا را در بقیه استان‌ها هم شکل می‌دهیم، گفت: 14 مرداد ماه سال جاری گردهمایی بزرگ کارگزاران در تهران برگزار می‌شود.
  مرعشی درباره احراز صلاحیت‌ها تصریح کرد: توصیه ما این است که به قانون عمل شود، صلاحیت‌هایی در قانون ذکر شده که تعیین صلاحیت افراد بر اساس آن مشخص می‌شود اما بعضی اعضای شورای نگهبان، اصل را بر این گذاشته‌اند که فرد صلاحیت ندارد و باید صلاحیت فرد را احراز کنند و این حرف قشنگی نیست، ما می‌گوییم شرایط را باید احراز کرد.
  وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ادعایی که درباره کسب کرسی‌های تهران توسط اصلاح‌طلبان داشته و همچنین اشارات وی درباره قیف شورای نگهبان، با بیان اینکه قیف تنگ شورای نگهبان و همچنین شرایط اصلاح‌طلبان را می‌شناسم و با وجود محدودیت‌ها اما اصلاح‌طلبان مشکلی برای حضور در انتخابات ندارند چون در تهران یک لیست رأی می‌آورد، خاطرنشان کرد: فضای عمومی تهران در اختیار اصلاح‌طلبان است و در سال 88 که مناقشاتی وجود داشت، در تهران رأی با ما بود و اصولگرایان باید تلاش کرده و نظر مردم را جلب کنند، همیشه گفتم از رقیب نیرومند استقبال می‌کنیم.
  مرعشی در پاسخ به سوال دیگری که کارگزاران چند صندلی مجلس را به خود اختصاص می‌دهند، با اشاره به اینکه تلاش نداریم مجلس یک طرفه‌ای را شکل دهیم، ادامه داد: ما به‌عنوان کارگزاران به‌دنبال وحدت اصولگرایان و اصلاح‌طلبان هستیم و اینکه منافع کشور در اندازه حداکثر تامین باشد و سهم خاصی برای کرسی‌های مجلس در نظر نداریم، همین که رقابت درست باشد، برای ما کافی است.
  وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر موافق یا مخالف بودن با استانی شدن انتخابات، با بیان اینکه ما موافق استانی شدن انتخابات بودیم هر چند که این مسئله منتفی شد، خاطرنشان کرد: استانی شدن انتخابات به احزاب کمک می‌کرد.
  مرعشی با اشاره به اینکه از رقابت‌های درون‌جناحی استقبال می‌کنیم، چون نمی‌خواهیم در فضای بسته درونی مواجه باشیم، اظهار کرد: هر کسی از اصلاح‌طلبان که واجد شرایط است، علاقه‌مندیم که به میدان بیاید و قصد نداریم فضا را برای نیروهای جدید ببندیم، مردم از خطاهای سیاسی در گذشته خسته هستند و کشور فرصت خطا ندارد.
  وی با بیان اینکه سیاست پدیده ایستایی نبوده و پویا است، افزود: متناسب با زمان، ائتلاف‌ها ایجاد و یا به هم می‌خورد اما مطلق‌گرایی که در کشور ما حاکم شده، روشنفکران و اصلاح‌طلبان را هم تحت تأثیر خود قرار داده است و سیاست حرفه‌ای این مسئله را ایجاب می‌کند.
  عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: درباره مجلس خبرگان هنوز در حزب کارگزاران صحبتی به میان نیامده و صلاحیت این موضوع بر عهده روحانیون مبارز است.
  وی تصریح کرد: جبهه اصلاحات یکی است و بقیه گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب با جبهه اصلاحات در یک راستا قرار دارند و در مقابل هم نیستند.
  مرعشی با بیان اینکه تغییرات سیاسی باید محدود به پست‌های سیاسی باشد، ادامه داد: نظام‌های فنی و اداری باید تابع اصول فنی باشد و هیچ فردی را نباید با ضوابط سیاسی عزل و نصب کرد.
  وی با اشاره به اینکه دولت قبل با وارد کردن نیروهای بدون تخصص، سیستم کشور را ضعیف کرد، تصریح کرد: اگر کسی صلاحیت نداشته و بر اساس نزدیکی به اشخاص در مناصب حضور یافته، باید از آن مسئولیت عزل شود، هر کسی باید در جای خود محترم باشد و تغییر سیاستمداران فقط باید پست‌های سیاسی را تحت تاثیر قرار دهد.
  سخنگوی حزب کارگزاران با بیان اینکه حمایت ما از دولت، حمایت جناحی نبوده و حمایت ملی است، تصریح کرد: موفقیت دولت در مذاکرات را گامی بلند، هم‌راستا با ملی شدن صنعت نفت مقایسه می‌کنیم.
  مرعشی با اشاره به اینکه دولت را دولت خودمان می‌دانیم، ادامه داد: اولویت نخست دولت، هسته‌ای بوده و ما آنقدر واقع‌بین هستیم که اگر روحانی غیر از موفقیت در مذاکرات هسته‌ای، هیچ اصلاحات دیگری انجام نداده باشد اما آن اقدام قابل توجه است.
  سخنگوی حزب کارگزاران با بیان اینکه دولت روحانی با مخالفانی مواجه است، تصریح کرد: این‌ها اشتباه می‌کنند و توصیه می‌کنیم از این اقدامات خودداری کرده و بگذارند آقای روحانی توانایی خود را به‌کار گیرد.
  وی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان در شرایطی که هیچ امکانی نداشتند در یک زمین محدود سیاسی کاری بزرگ کردند، ادامه داد: این خردمندی در اصلاح‌طلبان وجود دارد که با شکل دادن مجلس نیرومند به حمایت دولت بروند.
  مرعشی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فتنه‌گران نباید در محاکم قضایی، دادگاهی شوند، گفت: من هم معتقدم که فتنه‌گران باید در دستگاه قضا پاسخگو باشند اما فتنه بزرگ را احمدی‌نژاد شروع کرد./ فارس   115  



۲۳/۰۴/۱۳۹۴ - ۰۱:۵۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن