تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820760281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در حال به روز رسانی ... لحظه به لحظه با مذاکرات هسته ای


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: در حال به روز رسانی ... لحظه به لحظه با مذاکرات هسته ای


جدیدترین خبرهای مذاکرات هسته ای ۱+۵ لحظه به لحظه در سایت شبکه خبر منتشر می شود. محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان که برای دقایقی کوتاه به بالکن هتل کوبورگ امده بود در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا مذاکرات امشب تمام می شودگفت:نه و احتمالا روز سه شنبه. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان که برای دقایقی کوتاه به بالکن هتل کوبورگ امده بود در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا مذاکرات امشب تمام می شود ,گفت :نه.
دانلود نشست های دوجانبه وزیرخارجه کشومان با وزرای خارجه روسیه , چین و امریکا امروز برگزار شد. همچنین نشست های معاونان وزرای خارجه ایران ,امریکا و اتحادیه اروپا همچنان ادامه دارد. دیدار محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه تا دقایقی دیگر در هتل کوبورگ وین آغاز شد. سرگئی لاوروف عصر روز گذشته برای شرکت در مذاکرات هسته ای وارد وین شد. اما کتاب قطور گفتگوهای هسته ای ایران و 1 + 5 داره به صفحات آخر خودش نزدیک می شود، و  دقیقا چند صفحه ی دیگه یا به تعبیر دقیق تر ، چند ساعت دیگه ، تا پایان این کتاب باقی مونده ، مشخص نیست .

مطابق خبرهایی که از مذاکرات سخت و پیچیده در هتل کوبورگ رسیده ، قرار است یکی از مهمترین دیدارهای این روزهای وین ، یعنی نشست مشترک ایران و وزرای خارجه گروه ۱+۵ ، سه ساعت و نیم دیگه یعنی حدود ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار شود. مذاکره ، رایزنی و گفتگوهای دو و چند جانبه ی دیپلمات های مستقر در هتل کوبورگ ، بسیار فشرده تر شده است. تنها غایب امروز وین ، یعنی هاموند انگلیسی هم ساعاتی پیش خودش رو به مذاکرات رساند.
دیدارهای فشرده ی وزیر امور خارجه ی کشورمون هم ادامه دارد. نشست سه جانبه ی ایران ، آمریکا و اتحادیه اروپا حدود 2 ساعت پیش به پایان رسید . ظریف ساعتی پیش هم با لاوروف ، همتای روسش گفتگو کرد. آقای ظریف امروز تاکید کرد : نباید مذاکرات تمدید بشود اما تا جایی که لازم باشد کار رو ادامه می‌دهیم . مطلبی که عراقچی هم ، به خبرنگار شبکه خبر گفت .

سرتیم هسته ای کشورمان همواره تاکید کرده است طرف های مقابل باید بین رسیدن به نتیجه ، یا ادامه فشار و تحریم یکی را انتخاب کنند . معنای حرف های ظریف این است که مقامات آمریکایی‌ پس از بارها دبه درآوردن و اسب عوض کردن در مسیر مذاکرات ، امروز باید دست به انتخابی سخت بزنند ، انتخابی که اگر تا ساعاتی دیگر صورت نگیرد ، می‌تواند مذاکرات 22 ماهه را به بی‌نتیجه گی بکشاند و طبعا عکس العمل ایران را در بازگشت به شرایط قبل از مذاکره به همراه بیاورد . همه وزیران اکنون در وین جمع اند . طرف ها در وین ، امیدوارند که کار ، امروز یا امشب تمام شود و خبرها حکایت از اون دارد که بیانیه ی احتمالی مشترک ، باید امشب یا فردا قرائت شود . گفته می شود جمع بندی مذاکرات همراه با ضمائم ، حدود 100 صفحه است ، بیست صفحه متن اصلی و هشتاد صفحه ضمیمه  می شود. رئیس جمهور هم پس از قرائت بیانیه نطق تلویزیونی خواهد داشت . بیش از 700 خبرنگار و عکاس منتظر برگزاری نشست عمومی هفت کشور برای جمع بندی مذاکرات هستند.
دانلود شبکه خبری پرس تی وی در خبری فوری نوشت: کاخ سفید اعلام کرد، در صورتیکه نتیجه نهایی امشب حاصل نشود، توافقنامه موقت هسته ای تمدید خواهد شد. همچنین این شبکه خبری به نقل از کاخ سفید اعلام کرد، تا زمانی که پیشرفت وجود دارد گفتگوها ادامه پیدا خواهد کرد.

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن