تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821162789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی دختر 2 ساله با چرخ گوشت حادثه آفرید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ارومیه؛
بازی دختر 2 ساله با چرخ گوشت حادثه آفرید
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان از پیوند موفقیت آمیز انگشتان یک دختر دو ساله توسط یکی از پزشکان متخصص ارتوپدی برای نخستین بار در این شهرستان خبر داد.
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ محمد مقصدحق افزود: این دختر دو ساله که انگشتان دستش داخل دستگاه چرخ گوشت گیر کرده بود پس از وقوع این حادثه بلافاصله به بیمارستان شهید قلی پور این شهرستان انتقال داده شد. وی گفت: با پذیرش در بیمارستان این دختر دو ساله بلافاصله به اتاق عمل منتقل شد و مدت بیش از چهار ساعت توسط دکتر علی ایدانلو مورد عمل جراحی قرار گرفت.  مقصدحق اضافه کرد: چهار انگشت دست راست این دختر در این حادثه دچار آسیب شده بود که سه انگشت وی با موفقیت پیوند خورد ولی یکی از انگشتان وی به دلیل شدت آسیب وارده و له شدن آن در بین دنده های چرخ گوشت مورد ترمیم قرار نگرفت.  مدیر شبکه بهداشت بوکان ادامه داد: این برای نخستین بار است که چنین عملی در بیمارستان شهید قلی پور بوکان و توسط یک متخصص ارتوپد با تشکیل یک تیم پزشکی برجسته با موفقیت انجام شده است.  وی افزود: هم اینک این کودک در این بیمارستان بستری بوده و حال عمومی وی رضایت بخش است.
انتهای پیام/ ا


اخبار مرتبط

یک کشته وسه مصدوم براثر گاز گرفتگی درغار
عدم اصلاح شانه خاکی عامل 50درصدی تصادف/ دو کشته وسه زخمی در تصادف تریلی با پیکان
انحراف از مسیر جان راننده تریلی را گرفت
تجاوز به چپ حادثه آفرین شد
410 نفر در روز قدس امداد رسانی کرد




۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن