تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803285191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرايي شدن طرح تعويض اپراتور بدون تغيير سيم کارت به زودي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ تير ۱۳۹۴ (۱۱:۵۸ق.ظ)
رئيس پژوهشکده ICT به موج خبر داد: اجرايي شدن طرح تعويض اپراتور بدون تغيير سيم کارت به زودي موج-رئيس پژوهشکده علوم و فناوري‌هاي نوينICT با بيان نارضايتي مردم از کيفيت اپراتورها اظهار کرد: وزارت ارتباطات برنامه‌هاي بسيار توجيه‌کننده‌اي براي افزايش بازار رقابتي بين اپراتورهاي موبايلي را دارد.
محمود فردوسي زاده رئيس پژوهشکده علوم و فناوري‌هاي نوينICT در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري موج، در ارتباط با عدم رضايت مردم از کيفيت شبکه‌هاي موبايلي در کشور گفت: تنها مساله اي که مي‌تواند به افزايش کيفيت کمک کند رقابت بين اپراتورها است و تا زماني که اين رقابت به اوج خود نرسد شاهد هيچ بازخوردي از شبکه‌هاي موبايلي نخواهيم بود.
فردوسي زاده با اشاره به طرح‌هاي وزارت ارتباطات در خصوص افزايش کيفيت شبکه‌هاي موبايلي توضيح داد: يکي از پروژه‌هايي که سازمان تنظيم مقررات براي اجراي اين مشکلات برنامه‌ريزي کرده و در دست اجرا است پروژه MNP است اين پروژه که براي ترابرد پذيري شماره‌هاي موبايل است که در آينده بسيار به رضايت مشترکين کمک خواهد کرد.
وي درباره اين پروژه توضيح داد: اين پروژه که با دقت لازم به تصويب رسيده است و با کمک مسوولان به اجرا خواهد رسيد به اين صورت به مشترکين اپراتورهاي بي‌کيفيت کمک خواهد کرد که، اگر شخصي از اپراتوري ناراضي باشد با توجه به تکميل اين پروژه مي‌تواند با تغيير اپراتور سيم‌کارت به آن کيفيتي که مي‌خواهد دسترسي پيدا کند.
رئيس پژوهشکده ارتباطات در پاسخ به اين سؤال که چگونه اين تعويض اپراتور انجام خواهد شد گفت: اين تعويض اپراتور بدون تغيير شماره سيم‌کارت يا شخص حقيقي اعمال مي‌شود و مدت‌زمان کوتاهي هم براي اين تعويض لازم است و مشکلات در لحظه‌اي براي يک مشترک حل مي‌شود.
فردوسي زاده درباره فوايد اين طرح خاطرنشان کرد: همان‌طور که مي‌دانيد افراد با نارضايتي که از اپراتورها دارند اقدام به خريد سيم‌کارت بعدي از اپراتوري ديگر مي‌کنند و اين اقدام يعني جلوگيري از انباشت سيم‌کارت‌هاي بدون استفاده و در ادامه کاهش هزينه براي توليد سيم‌کارت اپراتورها را هم در پي خواهد داشت.
وي ادامه داد: اين برنامه به اين منظور نخواهد بود که سخت‌افزارهاي اپراتورها مشکلي ندارند، اما با اين رويکرد اپراتورها مجبور خواهند بود تا براي عدم عقب‌ماندگي در رقابت به افزايش کيفيت خود و حتي تغيير سخت‌افزارهاي خود دست بزنند.
رئيس پژوهشکده ارتباطات در پايان عنوان کرد: طرح‌هاي اين‌چنيني که در زمان اجرايي شدن درآمدهاي اپراتورها را هم با چالش رو به رو مي‌کند مي‌تواند اثر مطلوبي بر رضايت مشترکين بگذارد پس بايد بازار رقابتي را دولت با اجرايي کردن اين طرح‌هاي نوين به وجود بياورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن