تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819919991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارنظر رحماني فضلي درباره جشن هسته اي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ تير ۱۳۹۴ (۱۱:۴۹ق.ظ)
اظهارنظر رحماني فضلي درباره جشن هسته اي موج - وزير کشور گفت: تاکنون در زمينه برگزاري جشن هسته اي موضوعي به ما ابلاغ نشده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، دکتر رحماني فضلي وزير کشور در حاشيه هفتادو پنجمين جلسه شوراي اجتماعي کشور در جمع خبرنگاران گفت: امروز در اين جلسه چند موضوع بررسي شد. ابتدا در مورد شواهد و حوزه نجات غريق گزارشاتي داده شد. در اين زمينه در سال 92 ، 202 نفر غرق شده در سواحل داشتيم که در سال 93 با کاهش قابل قبولي به 97 نفر رسيده است.
رحماني فضلي افزود: موضوع ديگر در مورد سفرهاي چهار روزه عيد فطر بود که در اين زمينه نيروي انتظامي برنامه هايي را ارائه داد که مردم با شرايط راحت سفر کنند.
وزير کشور درباره جزئيات جشن هسته اي نيز گفت: تا به حال چيزي به ما ابلاغ نشده است اما اگر خداوند لطف کند و توافق حاصل شود يقيناً به صورت خودجوش مردم جشن مي گيرند. در اين زمينه به نيروي انتظامي ابلاغ کرديم که شرايط مناسب را برقرار کنند.
وي در خصوص انتصاب استاندار فارس نيز افزود: مجلس پنج نفر را به ما معرفي کرده بود که ما اين افراد را صاحب صلاحديد استانداري تشخيص نداديم.
رحماني فضلي افزود: اين که ما با مجلس تعامل داريم به اين معني نيست که هر نظري را به ما تحميل کنند.
وي در پاسخ به سوالي درباره استاندار جديد فارس متذکر شد: آقاي محمدعلي افشاني به عنوان استاندار جديد فعلا معرفي شده است.
وزير کشور در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران در خصوص موضوع راهپيمايي و تجمعات و تامين امنيت آن گفت: برخي از گروه هاي تروريستي در جهت منافع خود دست به اغتشاش در راهپيمايي ها بزنند ما در اين زمينه تدابيري را اتخاذ کرده ايم و مطئمن بوديم که اتفاقي در اين زمينه نمي افتد.
وزير کشور در ادامه افزود: دو روز قبل گروهي از شرق کشور قصد ورود به کشور را داشتند که اين افراد وابسته به گروه هاي تروريستي توسط مرزبانان غيور کشورمان دستگير شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن