تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821226602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کره گران نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ تير ۱۳۹۴ (۱۷:۹ب.ظ)
کره گران نمي‌شود موج - ساير رسانه ها؛ نايب رئيس هيأت مديره انجمن صنايع لبني با بيان اين که تا اوايل مرداد وضعيت افزايش قيمت محصولات لبني معين مي‌شود، تصريح کرد: کره جزء اقلامي است که قيمتش افزايش نمي‌يابد؛ زيرا نرخ جهاني اين محصول به اندازه کافي کاهش يافته است.
فارس نوشت:
نايب رئيس هيأت مديره انجمن صنايع لبني با بيان اين که افزايش قيمت محصولات لبني منوط به شرايط شرکت‌ها و آناليز آن‌ها از وضعيت خود و بازار دارد، گفت: ممکن است با توجه به شرايط برخي محصولات افزايش قيمت نيابد.
محمد فربد، نايب رئيس هيأت مديره انجمن صنايع لبني، در مورد افزايش 6 درصدي قيمت محصولات لبني گفت: پيگير دريافت اطلاعيه معاون اول هستيم، اما؛ هنوز اين اطلاعيه به دست ما نرسيده است.
وي در پاسخ به اين سؤال که با توجه به مخالفت صنايع مبني بر افزايش قيمت‌ها به دليل رکود موجود در بازار آيا اين افزايش قيمت‌ها اعمال مي‌شود، افزود: صنايع به دنبال اين بودند که اين افزايش قيمت‌ها از طريق پرداخت يارانه توسط دولت جبران شود، اما؛ ظاهراً به دليل مشکلات مالي دولت اين مسئله شدني نيست.
فربد با بيان اين که حاشيه سود صنايع لبني در سال 93، 3 درصد بوده است، تصريح کرد: با توجه به گذشت 4 ماه از سال عملاً اثر افزايش 6 درصدي قيمت‌ها در 8 ماه باقي‌مانده سال حدود 4 درصد است.
نايب رئيس هيأت مديره انجمن صنايع لبني در پاسخ به اين سؤال در صورت افزايش 6 درصدي محصولات لبني آيا دامداران تقاضاي افزايش قيمت فروش شيرخام را خواهند داشت، گفت: دامداران روي قيمت 1440 تومان فروش شيرخام با دولت توافق کرده‌اند و به دليل پايين آمدن قيمت علوفه، افزايشي در قيمت خريد شيرخام ايجاد نمي‌شود.
فربد افزايش قيمت محصولات لبني را منوط به شرايط شرکت‌ها دانست و عنوان کرد: براي تصميم در مورد افزايش قيمت، هر شرکتي شرايط خودش را بايد آناليز کند، به طوري که سال گذشته به دنبال صدور مجوز افزايش قيمت‌ها بعضي شرکت‌ها اقدام به اين کار نکردند و يا با تأخير اين کار را انجام دادند.
نايب رئيس هيأت مديره انجمن صنايع لبني تصريح کرد: پارامترهاي مختلفي در افزايش قيمت دخالت دارد و بستگي به کشش بازار و موجودي انبارها دارد.
وي با بيان اين که برخي اقلام ممکن است افزايش قيمت نيابند، افزود: عموماً توليد ماست‌ها زيان ده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن