تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818904170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضای هیات نظارت بر انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در ایلام معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعضای هیات نظارت بر انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در ایلام معرفی شدند ایلام - ایرنا - اعضای هیات نظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ایلام به حکم دبیر شورای نگهبان معرفی شدند.


رییس دفتر نظارت بر انتخابات ایلام روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس حکم دبیر شورای نگهبان، یوسف امیدی بعنوان رییس و آقایان حجت الاسلام شمس الله جلیلیان، نادر ملک حسینی، ملک محمد هاشمیان و شهباز محمدیان نیز اعضای این هیات را تشکیل می دهند.
یوسف امیدی افزود: این اعضا به منظور نظارت بر انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی هیات مرکزی انتخابات مشخص شده اند.
وی تاکید کرد: هم اکنون هیات استانی نظارت بر انتخابات در ایلام تشکیل شده و در مرحله بعد در هر شهرستان سه نفر و در هر بخش نیز سه نفر بعنوان اعضای هیات نظارت برگزیده می شوند.
رییس دفتر نظارت بر انتخابات ایلام یادآور شد: هم اکنون در مرحله انجام کارهای پشتیبانی و راه اندازی دفاتر شهرستانی هستیم.
به گفته وی، همزمان با سراسر کشور از 26 آذر ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و از 28 آذر نیز ثبت نام از نامزدهای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام می شود.
امیدی اضافه کرد: هرگونه فعالیت تبلیغاتی نامزدهای احتمالی پیش از شروع رسمی تبلیغات که بر اساس قانون یک هفته قبل از برگزاری انتخابات است، ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می شود.
وی گفت: با توجه به وسعت استان تعدادی از داوطلبان احتمالی در منازل اشخاص و گروه های مختلف حضور یافته و برنامه های خود را تشریح می کنند که از لحاظ قانونی منعی ندارد ولی هرگونه فعالیت تبلیغی در اماکن عمومی و مساجد تخلف محسوب شده و با خاطیان برخورد می شود.
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان هفتم اسفند 94 برگزار می شود.
6119/9002



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن