تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804044895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

می‌توانستیم به یک‌چهارم نهایی برسیم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: می‌توانستیم به یک‌چهارم نهایی برسیم
کد خبر: ۵۱۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ - 11 July 2015


نوید رضایی‌فر با بیان این مطلب که تیم ملی بسکتبال جوانان پتانسیل حضور در جمع هشت تیم برتر جهان را داشت گفت: بد شانسی آوردیم در غیر این صورت می‌توانستیم در جمع هشت تیم برتر قرار بگیریم.


ملی‌پوش تیم بسکتبال جوانان ایران در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکرد ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار کرد: بازی‌های بسیار خوبی داشتیم و سطح رقابت ها بسیار بالا بود. خب ما در سخت‌ترین گروه قرار داشتیم و دیدید که دو حریف ما به فینال مسابقات رسیدند. با این حال عملکردمان خوب بود و می‌توانستیم به جمع هشت تیم برتر جهان برسیم اما باخت بد برابر مصر باعث شد به مشکل بخوریم و در نهایت نتوانستیم به آنچه می‌خواهیم برسیم. باختی که برابر مصر داشتیم واقعا ضربه سختی به تیم زد و ما حتی در دیدارهای بعدی نیز تحت تاثیر این شکست بودیم.


رضایی‌فر ادامه داد: اگر برابر مصر برنده می‌شدیم در مرحله حذفی به مصاف اسپانیا می‌رفتیم و می‌توانستیم با برد برابر این تیم راهی مرحله یک چهارم پایانی شویم. برابر مصر غفلت کردیم؛ در نیمه نخست خیلی بد بودیم و با آغاز نیمه دوم هرکاری که می‌توانستیم انجام دادیم تا بازی برگردد. حتی نتیجه برابر هم شد اما در نهایت نتوانستیم برنده باشیم و مصری‌ها در گروه سوم شدند. در مرحله دوم نیز به ترکیه خوردیم و بازی خوبی داشتیم اما در نهایت شکست خوردیم. به نظرم در دیدار برابر ترکیه،‌صربستان و چین خیلی خوب کار کردیم.


ملی‌پوش تیم بسکتبال مهرام در پاسخ به این سوال که چرا فاصله امتیازی برابر کرواسی انقدر زیاد شد؟ تصریح کرد: بعد از شکستی که برابر مصری‌ها داشتیم تیم از هم پاشید. یعنی بچه‌ها از نظر روانی ضربه خوردند و خیلی سخت بود تا به خودمان بیاییم. با این حال در نیمه نخست عملکرد بهتری برابر کرواسی داشتیم اما قدرت زیر سبد آنها باعث شد در کوارتر سوم و چهارم نتوانیم کاری انجام دهیم. خودمان را باخته بودیم. انقدر دانک زدند که بهم ریخته بودیم و با اختلاف باختیم. با این حال معتقدم که فاصله امتیازی ما با کرواسی انقدر نیست.


بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان در پاسخ به این سوال که آیا واقعا این تیم پتانسیل حضور در بین هشت تیم اول جهان را داشت؟ بیان کرد: واقعا بله. ما این پتانسیل را داشتیم و تمرین‌هایمان نیز خیلی خوب بود. عملکرد ما نیز نشان می‌دهد که می‌توانستیم دراین راه موفق باشیم اما شکست بدی که برابر مصر داشتیم همه چیز را عوض کرد. به نظرم در کنار این شکست بد کمی هم بدشانسی آوردیم. گروه واقعا دشواری داشتیم که رقابت با آن سخت بود. به نظر خودم اگر بازی‌های تدارکاتی بهتری انجام می‌دادیم و چند مسابقه با حریفان بزرگ قبل از قهرمانی جهان برگزار می‌کردیم مطمئنا نتایج بهتری در این تورنمنت کسب می‌کردیم.


رضایی فر افزود: به هر حال این رقابت‌ها تمام شد و ما واقعا تلاش کردیم که دست پر به کشور برگردیم. حالا باید به فکر آینده باشیم. تجربه بسیار خوبی برای این تیم جوانان بود و مطمئنا سطح کیفیت بسکتبال این بازیکنان زیاد شده که می‌توانند در لیگ بهتر و بیشتر بازی کنند تا برای آینده بسکتبال کشور آماده شوند. نکته مهم این است که بتوانیم در ادامه راه بسکتبالمان از این تجربه بزرگ به خوبی استفاده کنیم.


ملی‌پوش تیم بسکتبال مهرام در پاسخ به این سوال که گفته شده تیم اعتماد به نفس لازم را نداشته یا با ترس وارد رقابت‌ها شده است. آیا این ترس در تیم وجود داشت یا نه؟ تصریح کرد: بالاخره رقابت با آمریکا و کرواسی برای هر تیمی کمی دشوار است و قبل از مسابقه ترسی ایجاد می‌شود اما هدف ما از ابتدا این بود که بتوانیم با مبارزه و تلاش به جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها برسیم. می‌توانستیم در این مسیر هم موفق باشیم اما یک شکست همه چیز را عوض کرد. اگر ما آن بازی را برده بودیم کل روند کاری‌مان تغییر می‌کرد و خیلی راحت‌تر پیش‌ می‌رفتیم. حتی یک اتفاق دیگر این بود که صربستان هم شکست خورد و به جمع هشت تیم نرسید و برای رده‌های بعدی برابر ما قرار گرفت و همین هم کارمان را سخت‌تر کرد. شاید اگر این اتفاق نمی‌افتاد شانس این را داشتیم که جایگاه بهتری از چهاردهمی به دست بیاوریم.


او در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی شکست برابر مصر چه بود؟ بیان کرد: شب خوب آنها و شب بد ما بود. خود من چند بار سبد خالی را از دست دادم. توپ‌هایمان وارد سبد نمی‌شد. وقتی عقب افتادیم عجولانه کار کردیم و همین فرصت را در اختیار مصری‌ها قرار می‌داد. ما از بسکتبال آنها شناخت داشتیم. در اردوی ترکیه دو دیدار خوب با تیم تونس داشتیم اما در آن مسابقه همه چیز عوض شده‌ بود. در نیمه دوم هم که به خودمان آمدیم همه چیز از دست رفته‌بود. حیف شد به هر حال می‌توانستیم جلوی این اتفاق را بگیریم اما نشد. البته مصدومیت مهیار مهر در بازی نخست و پس از او صمد سرودی نیز بر شرایط فنی و روانی تیم تاثیر منفی زیادی گذاشت.


ملی‌پوش تیم بسکتبال جوانان در ادامه به حمایت بیشتر از بازیکنان این رده اشاره کرد و گفت: به نظرم برگزاری لیگ جوانان می‌تواند کمک زیادی به تیم‌های رده پایه ایران بکند. تصمیم خیلی خوبی بود و حتی می‌توانست در سال‌های گذشته گرفته شود. در چند سال گذشته همیشه صحبت از این بود که تیم ملی جوانان در قالب یک تیم وارد رقابت‌های لیگ شود و اگر این اتفاق می افتاد واقعا شرایط خوبی کسب می‌کردیم و ما با آمادگی بیشتری راهی مسابقات جهانی می‌شدیم. حالا که گذشته اما مطمئنا با برگزاری لیگ ملی تیم‌های جوانان بعدی ما رشد خوبی خواهند داشت و پیشرفت می‌کنند.


او در پایان به حضورش در تیم بسکتبال مهرام اشاره کرد و گفت: من این فصل هم در تیم مهرام هستم. در این چند ساله تجربه خوبی کسب کرده‌ام. همین که در کنار بهترین‌های بسکتبال کشور بودم باعث شد خیلی رشد کنم. آقای هاشمی نیز واقعا کمک زیادی به من کرده است. در کل حضورم در مهرام باعث پیشرفت من بود و مطمئنم در فصل آینده زمان بیشتری در اختیارم خواهد بود تا بتوانم بازی کنم. مطمئنا عملکردم نیز بهتر از گذشته خواهد بود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن