تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820059646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فن خال آب پاکی را روی دست دخیا ریخت |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فن خال آب پاکی را روی دست دخیا ریخت
ده خبر مهم از بازار نقل وانتقالات باشگاه های اروپا را در ادامه مطالعه کنید از بالاگرفتن دعوای کاسیاس با مسئولان رئال مادرید تا شایعه پیوستن اوزیل به یونتوس
کد خبر: ۵۱۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ - 10 July 2015


به گزارش تابناک ؛ده خبر مهم از بازار نقل وانتقالات باشگاه های اروپا را در ادامه مطالعه کنید، از بالاگرفتن دعوای کاسیاس با مسئولان رئال مادرید تا شایعه پیوستن اوزیل به یونتوس و آب سردی که فن خال روی آتش پیوستن دخیا به رئال مادرید ریخت، و خبرهای بیشتر در بازار نقل و انتقالات را در ادامه مطالعه کنید .

منچستر در پی تصاحب مولر 


با خروج رابین فن پرسی به تیم فنرباغچه ترکیه اکنون منچستر یونایتد به دنبال پیداکردن جایگزینی برای وی میباشد. طبق اظهارات رئیس این باشگاه، منچستر به دنبال جذب توماس مولر از بایرن مونیخ است و احتمالا برای جذب این بازیکن 60 میلیون پوند هم صرف خواهد کرد.

فن خال آب پاکی را روی دست دخیا ریخت









مورینیو  آرانگوئیز  را به چلسی می‌برد 


خوزه مورینیو به دنبال پیداکردن یک هافبک خلاق برای چلسی چارلز آرانگوئیز هافبک ملی پوش 20 ساله تیم ملی شیلی را با 16 میلیون پوند از باشگاه اینترناسیونال برزیل به خدمت می‌گیرد.

نقل و انتقالات









فن خال خیال دخیا را راحت کرد 


ظاهرا در درتمرینات آماده سازی تیم منچستر  یونایتد دیود دخیا به سراغ فن خال رفته و از حتمال انتقالش به رئال مادرید پرسیده است . فن خال هم به در پاسخ گفته که هیچ دلیلی برای خروج وی از این باشگاه وجود ندارد.

فن خال آب پاکی را روی دست دخیا ریخت







سیتی سومین پیشنهاد را برای استرلینگ می دهد 
مسئولان تیم سیتی برای ارئه سومین پیشنهاد برای خرید رحیم استرلینگ به تیم لیورپول آماده می شوند. مسئولان تیم منچستر سیتی امید داشتند که بتوانند از اختلاف بین استرلینگ و برندون راجرز استفاده کنند و ارزش این معامله را کمتر از 50 میلیون پوند بکنند. روز گذشته استیون جرارد استرلینگ را برای خروج از باشگاه مور انتقاد قرار داده بود.

نقل و انتقالات









یووه به دنبال اوزیل خواهد بود 


مسئولان تیم  یوونتوس اعلام کردند که در صورت خروج پوگبا یا ویدال از این تیم برای جایگزینی این دو  احتمالا به دنبال مسعود اوزیل که اکنون در تیم آرسنال بازی میکند خواهند بود. 



نقل و انتقالات









فن خال به دنبال مهاجم 


پس ار خروج فالکائو و رابین فن پرسی از تیم منچستر یوناید اکنون اولین اولویت لوئیز فن خال پیدا کردن مهاجمین خوب برای این تیم است در میان نامزد های انتخابی وی توماس مولر ، کریم بنزما، هری کین، ادیسون کاوانی و گنزالو هیگواین به چشم میخورند.




زلاتان : دوست دارم در آلمان بازی کنم 


زلاتان ابراهیموویچ در اظهار نظری جدید از علاقه‌اش نسبت به بازی کردن در بوندس‌لیگا سخن گفته است و بایرن مونیخ را یکی از 5 باشگاه بزرگ در دنیا دانسته است.

نقل و انتقالات









لورنته هم از یووه جدا شد 


فرنانندو لورنته اعلام کرده که آماده پذیرش پیشنهاد تیم تاتنهام است. تیم تاتنهام پیشتر بری خرید این بازیکن از تیم یونتوس 12 پوند پیشنهاد کرده بود که ظاهرا این پیشنهاد مورد قبول مسئولان باشگها یوونتوس نیز هست. 



نقل و انتقالات









کاسیاس رئال را تهدید کرد 
اختلاف بین کاسیاس و مسئولان باشگاه رئال مادرید که این بازیکن را مجبور به ترک این باشگاه کرده بالا گرفته است . ظاهرا دعوای جدید کاسیاس با مسئولان باشگاه مادریدی برسر  نوع پرداخت و مبلغ دستمزد این بازیکن است. کاسیاس تهدید کرده که در باشگاه می‌ماند و آمدن دخیا به این تیم را دچار مشکل می سازد. هفته پیش مسئولان رئال  اعلام کرده بون که برای خداحاظی کاسیاس از این باشگاه جشن 
بزرگی در سانتیاگو برنابئو خواند گرفت. ل 

نقل و انتقالات







فلومیننزه به دنبال رونالدینیو


باشگاه فوتبال فلومیننزه برزیل اعلام کره که به دنبال جذب ستاره سابق برزیل و باشگاه بارسلونا رونالدینیو 35 ساله است.رونالدینیو اکنون در باشگاه باشگاه فوتبال کرتارو مکزیک بازی میکند.

نقل و انتقالات

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن