تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819491711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست اداره ارشاد دشتی مطرح کرد تحقق نهضت فرهنگی و هنری در دشتی نیازمند حمایت مسئولان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست اداره ارشاد دشتی مطرح کرد
تحقق نهضت فرهنگی و هنری در دشتی نیازمند حمایت مسئولان
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: حمایت مسئولین و هنرمندان سرمایه مهمی برای من محسوب می‌شوند و برای اینکه نهضت فرهنگی و هنری در این شهرستان رخ دهد.

خبرگزاری فارس: تحقق نهضت فرهنگی و هنری در دشتی نیازمند حمایت مسئولان



به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حمید زارعی صبح امروز در آیین نقل جنگ احزاب و تجلیل از فعالین نمایش دشتی که در تالار ارشاد خورموج با حضور نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دشتی و سایر مدیران و هنرمندان برگزار شد، اظهار داشت: مسئولیتی خطیر و مقدسی به عهده گرفته‌ام و کاملاً با ظرفیت‌ها و مشکلات نیز آشنا هستم اما حمایت مسئولین و هنرمندان سرمایه مهمی برای من محسوب می‌شوند و برای اینکه نهضت فرهنگی و هنری در این شهرستان رخ دهد حمایت و هم‌دلی مسئولین و جامعه فرهنگی و هنری را می‌طلبد.
زارعی افزود: در طول این سال‌ها در کنار هنرمندان تلاش کرده‌ام صدای فرهنگ و هنر دشتی را به سایر مرزها برسانم و خوشحالم که توانسته‌ام قدمی کوچک در شناسایی استعدادها و جذب آن‌ها بردارم.
وی ادامه داد: هنر همزاد نوگرایی است و اگر جامعه فرصت نوگرایی و هنجارشکنی به هنرمند ندهد فایز، محمدخان، حامدی، مرادی، صفدری و بی‌گناه در آن تولید نمی‌شود.
زارعی تصریح کرد: موفقیت هنرمندان نمایش در عرصه ملی نیز حاصل نگاه نو آن‌هاست و باید برای روزهای خوب دشتی در عرصه فرهنگ و هنر، هنرمندان را باور کنیم.
وی خاطرنشان کرد: از تلاش‌های کسانی که هنرمندان را یاری می‌کنند سپاسگزارم و قدردان حمایت‌های فرماندار دشتی، شهردار و شورای اسلامی  خورموج و معاون فرهنگی حوزه هنری بوشهر هستم.
نماینده هنرمندان دشتی در این نشست نیز گفت: قرآن نمایش هنرمندی اعلای خداوند است که موسیقی آن انسان را به ملکوت می‌برد و هنر از حالت خود به حالت بی‌خودی است و هنری که ما را به پرسشگری می‌برد انسان‌ساز است.
اصغر منصوری نسب افزود: دولت امید را در دل مردم زنده کرده و اندیشه را در پیشانی خردورزی گذاشته و تلاش دارد هنرمند در صدر بگذارد و هنرمندان نیز باید در این فضا دولت را حمایت کنند.
وی ادامه داد: دولت دوباره می‌خواهد صدای شاعران، نویسندگان، خوانندگان و خطبا را با حس ایرانی سرافراز پیوند بزند.
منصوری نسب یادآور شد: نماینده مردم در مجلس و فرماندار تلاش شبانه‌روزی برای عمران و آبادی منطقه و تغییر مبلمان شهری دارند و فرماندار هرچند با بدهی کلان آمد اما با تلاش و پیگیری ایشان و نماینده مردم در مجلس بودجه خوبی به شهرستان سرازیر شد.
وی یادآور شد: شخصاً شاهد بودم که نماینده مردم دشتی برای راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی خورموج چک شخصی دادند تا این اتفاق مهم بیفتد و تحقق بودجه ملی کار آسانی نیست اما نماینده محترم تا یک‌شب در وزارتخانه‌ها چانه‌زنی می‌کند تا شادی به جامعه بیاورد.
در ادامه از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی به‌پاس حمایت غلامرضا مهرجو فرماندار دشتی،  احمد شیخیانی شهردار خورموج و فرید میرشکار معاون فرهنگی حوزه هنری از آنان تقدیر به عمل آمد و فرماندار دشتی نیز از گروه‌های نمایشی تقدیر کرد. انتهای پیام/66001/س30

94/04/20 - 11:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن