تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805522667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شیراز: روز قدس پایه های رژیم صهیونیستی را لرزاند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه شیراز: روز قدس پایه های رژیم صهیونیستی را لرزاند شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: شعارهای راهپیمایان روز جهانی قدس در ایران اسلامی پایه های حکومت صهیونیست و حامیان آنها همچون آمریکا، انگلیس و دیگر سرکردگان کفر، آل سعود و آل خلیفه و سایر شیوخ مرتجع منطقه را لرزاند.


به گزارش ایرنا، آیت الله اسدالله ایمانی در نمازجمعه شیراز که در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) برپا شد، خطاب به راهپیمایان روزه دار اظهار کرد: حرکت حماسی امروز شما عبادتی بسیار بزرگ و عظیم در پیشگاه خداوند مقدس بود.
وی گفت: قرآن مجید در ارتباط با این قبیل کارهای امروز شما ملت مدافع مظلومان می فرماید، هیچ قدمی برنداشتید که این قدم کفار را به خشم آورد و هیچ شعاری ندادید که کفار به خشم بیایند مگر اینکه در مقابل هر گامتان یک عمل صالح و در مقابل هر شعارتان یک کار خیر و یک حسنه پایدار خدا برای شما ثبت کرد.
نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس خطاب به راهپیمایان روز قدس گفت: امروز آمریکا، اسراییل، انگلیس، سرکردگان کفر، آل سعود، آل خلیفه و سایر شیوخ مرتجع منطقه از شعار شما لرزیدند و از گامهای مطمئنتان به وحشت افتادند و عصبانی شدند.
وی تاکید کرد: شما با عصبانی کردن آنان، عمل صالح انجام دادید و درجات حسناتتان بالا رفت و گوارایتان باد که با زبان روزه ، هوای تیرماه جنوب کشور ، مرد و زن و کوچک و بزرگ به خیابان آمدید و ادای دین و رسالت خود را داشتید.
آیت الله ایمانی در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه شیراز گفت: 23 تیر ماه سال 78 حضور یکپارچه مردم در خیابان های تهران نقشه دشمنان را خنثی کرد.
وی ادامه داد: توطئه 18 تیر سال 78 با حضور مردم در 23 تیر ماه آن سال به پایان رسید که مشابه آن حضور در جریان فتنه سال 88 باحضور در 9 دی یادآوری شد.
امام جمعه شیراز با بیان این که مردم در 23 تیر ماه مقابل فتنه سال 78 به میدان آمدند، گفت: مردم در برابر فتنه 88 نیز در نهم دی ماه آن سال در صیانت از ولایت و نظام اسلامی حاضر شدند.
وی با بیان این که جنس هر دو فتنه یکسان و در راستای آسیب رسانی به نظام و از بین بردن ارزش های والای نظام بود، گفت: مردم ما در 23 تیرماه 78 و نهم دی ماه 88 به این دو فتنه پاسخ گفتند.
ایمانی در بخش دیگری از خطبه دوم نمازجمعه شیراز درباره تحولات مدیریتی استان فارس طی یک ماه گذشته گفت: از اول پیروزی انقلاب تا به امروز ما 20 استاندار و سرپرست استانداری تجربه کردیم و با لحاظ کردن سرپرست ها، هر استاندار کمتر از دو سال در این استان ماموریت داشته است.
وی در ادامه پرسید: آیا عمر کمتر از دو سال استانداری می تواند استان پهناوری مثل استان فارس را که با عمده استان های کشور هم مرز است مدیریت کند و مدیریت او موفق باشد ؟ استان فارس یک استاندار به عمر یک دولت هم نداشته یعنی یک دولت عمرش چهار سال است عمر استانداران ما کمتر از دو سال به طور میانگین بوده است چرا چنین باشد؟
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: کلان شهر شیراز با دو میلیون و نیم جمعیت طی دو سال آغازین دولت یازدهم چهار سرپرست فرمانداری داشته است، یعنی هر شش ماه یک سرپرست؛ آیا شهر با این شکل اداره می شود؟ آیا مسائل کلان شهر با این برنامه ها مدیریت می گردد؟ آیا این ها به نفع مردم و استان فارس است؟
ایمانی ادامه داد: من عرض می کنم یک روزگاری در این استان من شاهد بودم هر حادثه ای که اتفاق می افتاد می گفتند خط بازی در استان حاکم است، بزرگان استان با هم نیستند، امروز دارم عرض می کنم قشر اول این استان علما و روحانیت هستند که یک سخن، یک کلام و یک مطلب بیشتر ندارند و اختلافی وجود ندارد.
وی گفت: بارها به ما می گویند نمایندگان شما با هم اختلاف نظر دارند، من نمی خواهم بگویم همه کارهای مجموعه های مختلف صحیح است اما می خواهم بگویم نمایندگان استان 18 نفر هستند و 18 نفرشان نظر دادند ، نظرشان هم روی انسان های به اصطلاح اصولگرا نبوده همه کسانی که معرفی کردند اصلاح طلب بودند اما اصلاح طلب های معتدل. بیاید با استان بازی نکنید.
ایمانی از دولت خواست استان فارس را بشناسند و گفت: استان فارس بسیار عمیق و ریشه دار است، استان فارس اقیانوسی است که به سادگی به عمق آن نمی رسید، این اقیانوس را درک کنید و افرادی که بتوانند این اقیانوس را بشناسند به این استان بفرستید.
امام جمعه شیراز ادامه داد: امید است دولتمردان در سال همدلی و هم زبانی، همراهی کنند و اجازه ندهند استان فارس دچار التهاب، دچار افراط گرایی و دچار مسائلی از این قبیل شود. ک/2
2027/ 5054



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن