تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803488037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم مذاکره کننده هسته ای به هر نتیجه ای برسداقتدار جمهوری اسلامی ایران در آن نمایان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تیم مذاکره کننده هسته ای به هر نتیجه ای برسداقتدار جمهوری اسلامی ایران در آن نمایان است خرم آباد –ایرنا – نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت :تیم مذاکره کننده هسته ای به هر نتیجه ای برسداقتدار جمهوری اسلامی ایران در آن نمایان است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر 6 استکبار دنیا در حال مذاکره است و مذاکرات هسته ای همچنان در راس خبر ها قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه نتیجه مذاکرات تاکنون موجب عزت مندی ملت بزرگ ایران اسلامی شده است، اظهار داشت :تیم مذاکره کننده هسته ای با تمام قدرت در مقابل سردمداران با شجاعت و غیرت ایستادگی کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی تصریح کرد :هوش و درایت مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان به تیم مذاکره کننده هسته ای بی نظیر است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود جامعه امروز اسلام را نیازمند پیروی از سیره حضرت علی (ع) دانست و افزود :وضیعت جهان اسلام بسیار اسفناک است چونکه درگیری،اختلاف،تحریم ،فشار،نسل کشی را شاهد هستیم.
وی با اشاره به اینکه شیعه نماها در انگلیس صدای تفرقه پخش می کنند و سنی نماها نیز در آمریکا صدای نا حق خود را به گوش عالم می رسانند، اظهار داشت :جهان اسلام امروز نیازمند وحدت است و سنی و شیعه باید در کنار هم باشند .
وی با اشاره به اینکه تجربه شکست آمریکا در حمله نظامی به افغانستان و عراق نشان از توطئه آمریکابرای ایجاد تفرقه افکنی است ،اظهار داشت:: امروز غرب و استکبار جنگ داخلی و عقیدتی در بین جهان اسلام رواج داده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از مردم فهیم لرستان که در هوای گرم و سوزان در راهپیمایی روز قدس شرکت نمودند آفزود : روز قدس روز حمایت از مظلومان و نشان دهنده نفرت و انزجار از ستمگران است.
وی این روز را یادگار جاودانه و از ابتکارات دور اندیشانه امام راحل دانست و تصریح کرد :امت فلسطین در برابر ظلم و استکبار ایستادگی میکند و پیروزی نهایی برای ملت مظلوم فلسطین با وحدت و اتحاد بوجود خواهد آمد.
امام جمعه خرم آباد رژیم اشغالگر صهیونیستی را حاصل توطئه استکبار خواند و افزود :در سال 48 میلادی دشمن بدنبال توطئه ای بود تا سرزمین مقدس فلسطین را به کشوری صهیونیسمی تبدیل نماید.
وی با اشاره به اثرات این راهپیمایی با شکوه اشاره کرد و افزود :ایجاد نور امید ،اعتماد به نفس،مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی با برگزاری این راهپیمایی شکوهمند در دل مردم فلسطین بیدار گردید.
وی افزود :صهیونیسم بداند که فریاد الله اکبر روزه داران در روز جهانی قدس رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو خواهد نمود.
وی حملات وحشیانه آل صعود به سرزمین یمن و بیش از 100 روز بمباران ،نسل کشی، کودک کشی هوایی را نشانه ایجاد خسارت و ضرر زدن به جهان اسلام دانست و افزود : وضعیت یمن را بسیار بحرانی و اسفبار می باشد و سکوت مجامع بین المللی و سازمان ملل در خاطر ملت مسلملنان جهان فراموش نخواهد شد.
نماینده ولی فقیه در لرستان توطئه و کشف حجاب و برهنگی را از اهداف شبیخون فرهنگی دشمن خواند و افزود : امروز ابزار تهاجم فرهنگی به راحتی در دسترس عموم مردم حتی نوجوانان قرار دارد و بد حجابی منشا فرو پاشی بنیان خانواده ها است لذا باید بطور جدی مراقبت و پی گیری شود.
7267/6001



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن