تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815441114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیوارهای سفارت عربستان در صنعا رسواگر جنایات رژیم سعودی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دیوارهای سفارت عربستان در صنعا رسواگر جنایات رژیم سعودی تهران - ایرنا - تشکیلات موسوم به " جوانان یمن علیه تجاوزگران" بر روی دیوارهای سفارت عربستان در صنعا پایتخت این کشور نمایشگاه عکس برپا کردند که رسواگر جنایات متجاوز رژیم سعودی علیه ملت ستمدیده یمن است.


به گزارش پایگاه اینترنتی یمنی پرس، تشکیلات یاد شده دیروز در 106 روز از حملات متوالی رژیم سعودی علیه مردم بی دفاع یمن این نمایشگاه عکس را تشکیل دادند.
مادلین الحاج رییس این تشکیلات در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه توضیح داد: این نمایشگاه در بردارنده دهها عکس و اطلاعات گوناگون و نوارهای ویدیویی است که بطور مستند تمامی جنایات صورت گرفته توسط جنگنده های آمریکایی سعودی صهیونیستی را به تصویر کشیده است.
مادلین الحاج اعلام کرد: تشکیلات جوانان علیه تجاوزگران در پایگاه اجتماعی یوتیوب یک شبکه و در فیسبوک یک صحفه خاص به وجود آورده است تا علیرغم محاصره تحمیلی پیام جوانان یمن را به جهان برساند.
وی تاکید کرد: گذشت 106 روز از تجاوزگری وحشیانه و کینه توزانه رژیم سعودی تنها باعث افزایش ایستادگی و یکپارچگی ملت یمن شده است.
وی گفت: رژیم سعودی سالها است که شماری از یمنی ها را تنها به جرم تعلق داشتن به قبایل یمن و یمنی بودن در زندان نگه داشته است. ما از این رژیم می خواهیم تا هر چه زودتر برادران یمنی ما را آزاد کند و از نهادهای بین الملل می خواهیم تا به تشکیلات ما در این خصوص کمک کنند.
وی افزود: این نمایشگاه صبح و عصر برپا است و در آن گروههای سرود و دکلمه خوان به اجرای برنامه های خود می پردازند و نوارهای ضبط شده تلویزیونی به نمایش گذاشته می شود و در آنها جنایات رژیم سعودی علیه یمن بطور مستند نشان داده می شود.
رشناسان، تجاوز عربستان به یمن و محاصره مردم این کشور را به اقدام رژیم صهیونیستی در قبال ساکنان غزه، تشبیه کرده اند.
عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان از 6 فروردین سال جاری حملات گسترده ای علیه فقیرترین کشور عربی منطقه به اجرا گذاشت تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری فراری و مستعفی را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن جنبش انصارالله که امنیت شهرهای یمن را تامین می کردند، جلوگیری کند.
ریاض بعد از 27 روز بمباران زیرساخت های یمن و از بین بردن تاسیسات حیاتی این کشور بدون آن که به اهداف اعلام شده دست یابد، اعلام آتش بس کرد اما بعد از آتش بس تبلیغاتی اعلام شده همچنان یمن را هدف حملات هوایی قرار داده و باندهای فرودگاه بین المللی صنعا را هدف قرار داده تا از کمک رسانی به مردم این کشور جلوگیری کند.
خاورم ** 1487 **



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن