تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820231051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع از مردم مظلوم فلسطین از آرمان های انقلاب اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان: دفاع از مردم مظلوم فلسطین از آرمان های انقلاب اسلامی است زنجان - ایرنا - فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان گفت: دفاع از مردم مظلوم در هر نقطه از جهان از آرمان های انقلاب اسلامی است و فلسطین نیز یکی از همین مردم مظلوم محسوب می شود.


سرهنگ علی مظهری روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماهیت راهپیمایی روز قدس همان موضوعی است که امام خمینی(ره) در سال 59 فرمودند و هدف آن را آزاد سازی قدس برشمردند.
وی یادآورشد: همه مسلمانان نسبت به حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه شرعی دارند.
مظهری اظهار کرد: هدف از راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و این موضوع مطابق و هم راستا با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.
فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان گفت: بیداری جهان اسلام و خیزش ملت های مختلف علیه دیکتاتورهای کشورهای خود، یکی از ثمراتی است که همین راهپیمایی ها و ظلم ستیزی به دنبال داشته است.
به فرمان امام خمینی(ره) در اردیبهشت سال 59، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، روز قدس نام گرفت.
3001/6085



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن