تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804246049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بروجرد: روز قدس روز همبستگی ملت های مسلمان جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه بروجرد: روز قدس روز همبستگی ملت های مسلمان جهان است بروجرد- ایرنا- امام جمعه بروجرد نامگذاری روز جهانی قدس را نشات گرفته از تیزبینی و آینده نگری حضرت امام خمینی(ره) دانست و گفت: روز قدس، روز همبستگی ملت های مسلمان جهان است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بروجرد در مسجد امام خمینی(ره) این شهر افزود: روز جهانی قدس یادگار ماندگار امام خمینی(ره) از فراموشی نام فلسطین و قدس در جهان جلوگیری می کند.
وی با اشاره به تلاش 67 ساله رژیم صهیونیستی و آمریکا برای فراموش شدن نام قدس و فلسطین گفت: تمام توطئه های دشمنان برای محو فلسطین و قدس شریف با درایت و هوشمندی امام خمینی(ره) در نامگذاری روز جهانی قدس بی نتیجه مانده است.
امام جمعه بروجرد افزود: آمریکا و اسرائیل با حمایت گروه های تروریستی تکفیری مانند داعش سعی دارند مساله فلسطین و قدس را به حاشیه بکشانند و اهداف شوم و شیطانی خود را عملی کنند.
وی حمله آل سعود به مردم مظلوم و بی دفاع یمن را یادآور شد و گفت: آل سعود در 107 روز گذشته به سرکردگی آمریکا و اسراییل مردم مظلوم و بی دفاع یمن را به خاک و خون کشیده است.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی افزود: آل سعود همگام با رژیم صهیونیستی تلاش می کند با تشکیل گروه های تکفیری و داعش، افکار عمومی جهان را از مساله فلسطین منحرف کند.
وی با اشاره به شعار امسال روز جهانی قدس که تجلی آرمان فلسطین و فریاد وحدت امت اسلامی بر علیه جاهلیت مدرن از غزه تا یمن است، گفت: مظلومیت یمن دست کمی از مظلومیت مردم فلسطین ندارد.
امام جمعه بروجرد افزود: گروه تروریستی تکفیری داعش به رغم یدک کشیدن نام اسلام هیچ اراده ای برای ضربه زدن به رژیم اسراییل ندارد زیرا دست پرورده خود اسراییل و آمریکا است.
وی با بیان اینکه حمایت های ملت ایران از مظلومان جهان روزی به بار خواهد نشست، اظهار کرد: ملت های مظلوم فلسطین، یمن، عراق، لبنان و افغانستان به حمایت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته اند.
خطیب جمعه بروجرد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1 + 5 گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران محکم بر سر مواضع نظام ایستاده است.
وی افزود: تیم مذاکره کننده ایران فرزندان نظام هستند و برای دستیابی به توافق خوب مدنظر ملت و رهبری، محکم و استوار ایستاده اند ولی طرف مقابل بارها ثابت کرده که قابل اطمینان نیست.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی گفت: ملت ایران درصورت رسیدن یا نرسیدن به توافق پیروز میدان است زیرا افکار عمومی جهان به خوبی می دانند که در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات طرف مقابل مقصر واقعی است.
وی افزود: آمریکا و همدستانش از سر ضعف و ناتوانی پای میز مذاکره با ایران آمده اند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به 21 تیرماه روز حجاب و عفاف اظهار کرد: حجاب از ضروریات دین مبین اسلام و از نشانه های جامعه دیندار است.
وی با تاکید بر لزوم توجه دولتمردان به مساله حجاب در کشور افزود: متاسفانه بدحجابی و بی بندوباری هر روز در جامعه افزایش می یابد و همه ما در قبال این ابتذال فرهنگی مسوولیم.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی اظهار داشت: 26 دستگاه طبق قانون در مورد حجاب و عفاف مسوولیت دارند ولی متاسفانه هیچ یک از آنها به خوبی به وظیفه خود عمل نکرده اند.
وی ترویج بی حجابی و بدحجابی در کشور را از توطئه های شوم دشمنان خواند و گفت: بی حجابی و بد حجابی امینت اخلاقی جامعه را به خطر می اندازد و باعث ترویج فرهنگ مبتذل غربی در جامعه می شود.
7190/3022



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن