تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816187878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده حماس درلبنان: پیام روز قدس،نشانه رفتن سلاح ها به سوی دشمن صهیونیستی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در گفت وگو با ایرنا نماینده حماس درلبنان: پیام روز قدس،نشانه رفتن سلاح ها به سوی دشمن صهیونیستی است بیروت – ایرنا – علی برکه نماینده جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در لبنان تاکید کرد: روز جهانی قدس همه ما را به عنوان یک وظیفه دینی ، ملی و قومی به کنار گذاشتن اختلافات، وحدت ، حمایت از فلسطین و قدس و نشانه رفتن سلاح های کشورهای عربی و اسلامی به سوی رژیم صهیونیستی تنها دشمن امت عربی - اسلامی فرا می خواند.


علی برکه در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد:حضرت امام خمینی(ره) با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال به عنوان روز جهانی قدس ، فلسطین و قدس را برای همیشه در وجدان ملت های عربی و اسلامی زنده نگه داشتند و به اعراب و مسلمانان خاطرنشان کردند که قدس اسیر اشغالگران صهیونیست است و فلسطین باید در راس اولویت های عربی و اسلامی باقی بماند.
وی خاطرنشان که امام خمینی (ره) با اعلام روز جهانی قدس مانع انحراف جهت عقربه قطب نما امت های عربی و اسلامی از هدف اصلی یعنی حمایت از فلسطین و قدس و مبارزه با دشمن صهیونیستی که قبله نخست مسلمانان و سومین حرم شریف را اشغال کرده اند، شدند.
نماینده حماس در لبنان گفت: از نگاه حضرت امام خمینی ، فلسطین و قدس شایسته است که فصل مشترک امت های عربی و اسلامی باشد و آنها را به هم پیوند بزند.
برکه افزود: روز جهانی قدس تاکیدی است بر اینکه اگر همه ما خواستار وحدت، عزت وکرامت هستیم باید در کنار هم قرار گرفته و برای آزادسازی قدس و مسجدالاقصی تلاش و همکاری کنیم .
وی تاکید کرد: باید با زنده نگه داشتن روز جهانی قدس و روز وحدت مسلمانان این پیام را به دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی برسانیم که ما حول محور فلسطین و قدس متحد هستیم و هرگز اختلافات داخلی موجب نمی شود جهاد و مقاومت برای آزادسازی فلسطین را فراموش کنیم و این رویکرد را کناربگذاریم.
نماینده حماس در لبنان اظهارداشت: باید برای تحقق فرمان حضرت امام خمینی(ره) در حمایت از فلسطین و تبدیل روز جهانی قدس به روز پیروزی مستضعفان بر مستکبران همکاری کنیم.
برکه خاطرنشان کرد: کسانی که از طرح حمایت و کمک به ملت و مقاومت فلسطین برای پیروزی در مقابل دشمن صهیونیستی شانه خالی می کنند، به طور قطع صدمه و زیان خواهند دید و تاریخ ثبت خواهد کرد که چه کسانی از قضیه فلسطین ، قدس و مسجد الاقصی حمایت کرده و چه کسانی از همکاری برای آزادسازی آن با بهانه جویی طفره رفته اند.
وی تصریح کرد: کسانی که درصدد هستند رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسند و روابط خود را با آن عادی کنند، در حقیقت از حقوق ملت فلسطین کوتاه آمده اند.
نماینده حماس در لبنان بر ضرورت حل اختلافات داخلی در جهان اسلام و عرب از راه گفت وگو و نه خشونت و سلاح تاکید کرد و گفت : روز جهانی قدس فرصتی است تا همه دور میز گفت وگوها نشسته و راهبردهای عربی - اسلامی را برای مقابله با دشمن صهیونیستی اشغالگر و آزادسازی فلسطین و قدس و حل اختلافات داخلی یکپارچه کرده و به دشمنان آمریکایی و صهییونیستی این پیام را بدهیم که امت اسلامی در شرایطی خوب و آماده جهاد برای دفاع از فلسطین، قدس و مسجد الاقصی است.
علی برکه، اقدامات گروه های تروریستی تکفیری علیه مساجد و کلیساها را به شدت محکوم کرد و گفت که گروه تروریستی تکفیری داعش همان خوارج دوران حضرت امام علی(ع) هستند که امام را ترور و مسلمانان را تکفیرمی کردند.
وی افزود: آمریکا از جنایات و کشتارهای جمعی و گسترش داعش راضی است و چشم خود را بر روی جنایات آن می بندد.
نماینده حماس در لبنان تاکید کرد که آنچه امروز در منطقه جریان دارد مانند فتنه ها، جنگ ها و کشتار در خدمت طرح آمریکایی – صهیونیستی است که هدف آن تقسیم و تجریه کشورهای عربی و اسلامی می باشد تا اینکه آمریکا آقای جهان و رژیم صهیونیستی در آینده در امنیت و امان باقی بماند.
برکه از علما ، نخبگان ، صاحبان نظران و همه مسلمانان خواست تا نسبت به برنامه جهنمی خطرناکی که ویران کردن مسجد الاقصی و یهودی سازی قدس در سایه سرگرم بودن اعراب و مسلمانان به درگیری های داخلی به بهانه های طایفه ای ، مذهبی و نژادی هدف اصلی آن است، هشیار باشند.
خاورم *(383)*1324









19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن