تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819659572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگیری:اگر غرب از زیاده خواهی دست بردارد می توانیم به توافق خوب برسیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در مراسم روز قدس جهانگیری:اگر غرب از زیاده خواهی دست بردارد می توانیم به توافق خوب برسیم تهران- ایرنا- معاون اول رییس جمهوری در حاشیه مراسم روز جهانی قدس در تهران تاکید کرد: اگر غرب از زیاده خواهی ها دست بردارد حتما می توانیم به یک توافق خوب در مذاکرات هسته ای با 1+5 برسیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، اسحاق جهانگیری در جمع خبرنگاران به مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 اشاره کرد و گفت: تیم مذاکره کننده کشورمان نشان داده جزو قویترین تیم های دیپلماسی است.
وی ادامه داد: تیم هسته ای در مقابل نمایندگان شش کشور قدرتمند دنیا توانسته با منطق از مواضع ملت انقلابی ملت ایران، خط قرمز نظام و حقوق هسته ای ملت دفاع کند و آن را به اثبات برساند.
معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: واضح است که حمایت مردم از چنین مذاکره کننده گانی موجب دلگرمی آنان می شود چرا که آنان در این صورت می توانند راهی را که در پیش گرفته اند به خوبی جلو ببرند.
جهانگیری با اشاره به آخرین تحولات در وین گفت: پیدا است که مذاکره دشوار و پیچیده ای است و گفت و گویی هایی است که یک طرفش 6 کشور قدرتمند دنیا می باشند که در روز های آخر هماهنگ شدن بین خودشان هم کار دشواری است.
وی اضافه کرد: هر چه به لحظات آخر نزدیک تر می شویم بطور یقین تصمیم گیری ها دشوارتر است.
معاون اول رییس جمهوری درخصوص روز جهانی قدس نیز گفت: ایرانی ها در جمعه آخر ماه مبارک رمضان حمایتشان از مردم مظلوم فلسطین و مردم مسلمان جهان که با مشکلاتی روبرو هستند را اعلام می کنند.
جهانگیری یکی از مشکلات پیش روی جهان اسلام را خطر داعش عنوان کرد و گفت: این گروهک تروریستی امروز در بخش وسیعی از کشورهای اسلامی مشغول خونریزی و درگیری می باشد و مردم ما در روز جهانی قدس از افراد بی گناهی که توسط تکفیری ها مورد کشتار قرار می گیرند اعلام حمایت می کنند.
معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: مردم ما در این روز به غیر از حمایت اعلام انزجار خود را نیز از دشمنان مسلمانان اعلام می دارد.
سیام(3)**7261**1058**3061** 1519



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن