تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819835332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضورمردم در راهپیمایی روز قدس نابودی صهیونیست را به دنبال خواهد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حضورمردم در راهپیمایی روز قدس نابودی صهیونیست را به دنبال خواهد داشت شهرکرد - ایرنا - فرماندار شهرستان سامان گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نابودی صهیونیسم، اسرائیل و دشمنان اسلام را به دنبال خواهد داشت.


سعید صالحی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: راهپیمایی روز قدس هر سال با شکوه و عظمت چشمگیر برگزار می شود تا به جهانیان اثبات شود، اسلام پیروز است.
وی گفت: مردم با حضور مسنجم و پرشور خود در این راهپیمایی و سردادن شعار دفاع از مردم مظلوم جهان اسلام در فلسطین، بحرین و کشورهای اسلامی به خصوص مظلومیت مردم فلسطین را گوش جهان می رساند.
صالحی با بیان اینکه دشمن سالهای متمادی است که سعی می کند مسأله قدس را در جهان اسلام به خصوص اذهان مردم ایران کمرنگ کند افزود: این روز مخصوص جمهوری اسلامی ایران نیست و مردم تمامی کشورهای مسلمان دنیا با حضور چشمگیر خود آمادگی برای دفاع از برادران فلسطینی را نشان می دهند.
وی اظهار کرد، حضور و حرکت حماسی و آگاهانه مردم ایران اسلامی و جهان اسلام به قطع و یقین پیروزی مردم مظلوم فلسطین و نابودی اسرائیل و آمریکا را به دنبال خواهد داشت.
فرماندار سامان با بیان اینکه برخی برای ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی تلاش می کنند، افزود: همه کشورهای جهان اسلام یکی هستند و شعار، حرف و عملشان پیام رهبر انقلاب است و هیچ تفرقه و دوگانگی بین مردم جهان اسلام وجود ندارد.
مرکز شهرستان سامان در 16 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده و این شهرستان از قطبهای مهم گردشگری استان است.
7360/ 6014/



19/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن