تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804235197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر دادگستری در اصفهان: تعبیر حزب جمهوری خواه آمریکا گدایی دموکراتها از ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


وزیر دادگستری در اصفهان: تعبیر حزب جمهوری خواه آمریکا گدایی دموکراتها از ایران است استان‌ها > اصفهان - وزیر دادگستری گفت: رقیب انتخاباتی دموکراتها از حزب جمهوری خواه گفته که رئیس جمهور آمریکا و وزیر خارجه ما از ایرانیان گدایی می کند و تعبیر گدایی را به کار برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی در میدان امام اصفهان و در میان مردم اصفهان ادامه داد: مردم نباید به این مانور تبلیغاتی دشمن توجه کنند و انشالله این روزها می گذرد و ماجراهای پشت مذاکرات عیان می شود. وزیر دادگستری بیان داشت: امید است به یمن حضور شما و این شکوهی که آفریده اید خداوند بر ملت ما منت گذارد و این پرده با پیروزی ملت ما برداشته شود و گام بلندی را به پیش گذاریم. وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نقشه تروریستها روی آب است بیان داشت: اکنون وجهه تروریستها آشکار شده است و دیدید که مدعیان حمایت از دین، حفاظت از قرآن و حرمین شریفین رسوا شدند و این حملات بدمنشانه به مردم مظلوم یمن چهره دشمنان اسلام و اسلامیت را که در کنار بیت الله حرام و حرم نبوی خیمه زده اند را آشکارا ساخت.
پورمحمدی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: اسلام نه تنها به مسجد الحرام نگاه ویژه ای دارد بلکه به مسجد الاقصی هم همین نگاه را دارد و اگر شما مردم برای دفاع از قبله اول مسلمین اینچنین محکم فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل را سر دادید این موضوع پیام دارد.
وی ادامه داد: ما به غاصبان حرمین شریفین هم می گوییم امروز نه تنها برای آزادی قدس بلکه این حرکت باید برای آزادی حرمین شریفین از غاصبان این حرمین متبرکه هم منجر شود.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بیشترین دشمنی را امروز با جمهوری اسلامی در صحنه مذاکرات این صهیونیست ها و غاصبان حرمین شریفین انجام می دهند و این به ظاهر مدعیان اسلام و دفاع از اسلام وق ران و توحید بیشترین دشمنی و فتنه را انجام می دهند.
وزیر دادگستری در ادامه سخنان خود بیان داشت: گروه پنج بعلاه یک دیدند وزیر خارجه ما با صدای بلند گفت هیچ گاه یک ایرانی را تهدید نکنید که این صدا پژواک جهانی پیدا کرد و حتی کشورهای قدرتمند دیگر و همان جا وزیر خارجه روسیه هم در دنبال بگوید یادتان باشد ما روسها را هم تهدید نکنید.
وی بیان داشت: این موضوع نشان می دهد شما الهام بخش حتی برای قدرتهای بزرگ هستیند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قوم اسرائیل مبدع ترور است و آنها دارای تفکر معیوبی هستند چنانچه یهود امروز کمتر از 20 میلیون در دنیا هستند و با کسی وصلت نمی کنند و خود برتر بین هستند.
پورمحمدی تصریح کرد: پشت سر تمام ترورهای انقلاب اسلامی صهیونیست ها هستند و منافقین پشت سر آنها بوده اند و روش آنها ادم کشی بوده است.
وی در ادامه گفت: حتی مبدا ربا خواری در دنیا یهودی ها هستند و امروز تمام شبکه های ربا خواری را یهودیان راه انداخته اند و این وضعیت آنها است.
وزیر دادگستری در بخشش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز در بیش از 770 نقطه از ایران اسلامی عزت، ایمان، پایداری، مقاومت و صبوری خود را نشان دادید و خدا به چنین بندگانی افتخار می کند خدا در قرآن سوره مائده فرمود که من این افراد را دوست دارم و ملت بزرگ ایران نشان داد که محبوب خداوند تبارک و تعالی است.
وی ادامه داد: امروز روز قدس ما یک تفاوت معنوی دارد که در روز قدر واقع شده است و روز قدر در ثواب مانند شب قدر است و آنچه در روایات مطرح شده است روز 23 ماه رمضان به قدر نزدیکتر است.
پورمحمدی بیان داشت: روز قدس امسال از جهات دیگری هم فوق العاده ارزشمند است و ملت ما با این حضور خود یک سرفرازی جهانی پیدا کرده است و همه شاهد هستیم که ملت ایران و نمایندگان دیپلماتها با قامتی استوار از حقوق ملت دفاع می کنند و انقلاب ما را به دست دشمنان ملت، جهان گیر و جهان شمول می کنند.
وی بیان داشت: امروز 15 روز است وزیر خارجه آمریکا با تمام تیمش در وزارت خارجه در وین محل مذاکرات نشسته است.
مذاکره کنندگان از دست بلای دست سازشان درمانده شده اند
پورمحمدی بیان داشت: این روزها همه به وجود آورندگان داعش و گروههای تروریستی خون ریز می گویند این تیم بلای جانم ما شده است و نیاز به جمهوری اسلامی ایران داریم.
وی تاکید کرد: یکی از مسائل مهمی که مذاکره کنندگان دنبال می کنند این است که درمانده شده اند از این دست سازشان که بلای جانشان شده است و می گویند ما حریف نمی باشیم و این جمهوری اسلامی است که می تواند ما را در این شرایط سخت نجات دهد.

کلید واژه ها: استان اصفهان -




جمعه 19 تیر 1394 - 14:31:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن