تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820288898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاخ شيشه اي صهيونيست شکستني است/ ملت هيچ گاه از آرمان هايشان عقب نشيني نخواهند کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۲۶ب.ظ)
خطيب موقت نماز جمعه تهران: کاخ شيشه اي صهيونيست شکستني است/ ملت هيچ گاه از آرمان هايشان عقب نشيني نخواهند کرد موج - امام جمعه موقت تهران گفت: راهپيمايي عظيم و پرشور مردم ايران به ۱ + ۵ نشان داد که با يک ملت يکپارچه، متحد و هميشه در صحنه مواجهند که هيچ گاه از آرمان هايشان عقب نشيني نخواهند کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين سيداحمد خاتمي در خطبه دوم نماز جمعه تهران ضمن تقدير ازمردم ايران بابت آفريدن دو حماسه اظهار داشت: نخست حماسه معنوي شب هاي قدر بود که انصافا مانور دينداري و تجلي عشق به خدا از سوي مردم بود.
خطيب جمعه تهران افزود: در اين بين حضور جوانان در تمام مراسم هاي مذهبي خصوصا در شب هاي قدر به خوبي نمايانگر ارتباط قوي اين قشر با خدايشان بود.
وي با بيان اين که به لطف خدا اين حضور گسترده جوانان بارديگر ثابت کرد که جوانان با خدايشان ارتباط مستمري دارند، افزود: به فضل خدا با اين حضور نشان داده شد که تير دشمن در عرصه جداکردن جوانان از دين شان بازهم به سنگ خورده است.
امام جمعه موقت تهران با بيان اين که حماسه دوم مردم ايران تجلي حضور آنها در سراسر کشور در راهپيمايي روز قدس بود،تاکيد کرد: امروز مردم ايران با حضور خود نشان دادند که مانند هميشه فرياد برائت خود از دشمنان اسلام را سرمي دهند.
خطيب نماز جمعه اين هفته تهران با بيان اين کاخ شيشه اي صهيونيست شکستني است و عمر کوتاهي دارد، اظهار کرد: حدود بيش از 65 سال از اشغال فلسطين مي گذرد و صهيونيست ها در اين مدت پرونده سياهي از جنايات خود فراهم کرده اند؛ جناياتي از زمان جنگ شتيلا تا جنگ هاي 57 روزه ، 33 روزه و کشتار کودکان و مردم بي دفاع.
وي ادامه داد: رژيم صهيونيستي روز به روز به اضمحلال خود نزديک تر مي شود و آزادگان عالم از جمله ايران آن ها را به رسميت نمي‌شناسند و نخواهند شناخت.
خطيب نماز جمعه امروز گفت: حقيقت اول اين است که رژيم صهيونيستي ملتمسانه در پي کسب مشروعيت است و مي گويد اگر به مشروعيت شناخته شود حاضر است زير نظر آژانس بين المللي اتمي قرار بگيرد.
امام جمعه موقت تهران در بيان حقيقت دوم افزود: بايد بدانيم و يقين داشته باشيم که کاخ شيشه اي صهيونيست شکستني است و عمر کوتاهي دارد.
حجت الاسلام و المسلمين احمدخاتمي گفت: حقيقت سوم در مورد فلسطين و اسرائيل اشغالگر اين است که در طول 65 سال اشغال سرزمين مسلمين نشست هاي زيادي شکل گرفته ولي هيچ خيري براي فلسطينيان نداشته و فقط اسارت و محدوديت بيشتر شده است و انتفاضه هاي فراواني شکل گرفته است که البته همين انتفاضه ها فلسطين را به پيروزي خواهد رساند.
خطيب نماز جمعه امروز در بيان حقيقت چهارم افزود: ايران در رابطه با اسارت ها و محدوديت هاي فلسطين طرح هايي را به دنيا ارائه کرده است از قبيل اينکه مردم فلسطين پاي صندوق بيايند و آينده خود را خودشان رقم بزنند.
امام جمعه موقت تهران گفت: امير المومنان حضرت علي (ع) در نصيحتي فرمودند ثروت به کار نمي آيد، ‌بچه ها به کار نمي آيند و فقط و فقط قلب سليم به کار مي آيد‌.
حجت الاسلام و المسلمين سيد احمد خاتمي در خطبه اول نماز جمعه امروز تهران گفت: در خطبه هاي امروز مي خواهم سخن از سبک زندگي ديني در اجتماع داشته باشم به همين منظور به روز قدس اشاره مي‌کنم و به سبک زندگي سياسي که در قرآن به آن اشاره شده است.
وي افزود: خداوند در قرآن کريم مي فرمايند (آيه 45 سوره انفال) ايستادگي و مقاومت مقابل دشمنان بسيار توصيه شده است.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: پنج گروه آيه در اين باب داريم،‌ آياتي که با ثبات شروع شده است مثل سوره انفال و در آن ها ايستادگي در برابر دشمنان و موضع گيري در مقابل شان بسيار توصيه شده است، سبک زندگي شما در زندگي سياسي بايد اينگونه باشد؛ گروه دوم و کليد واژه اي که در آن بسيار ذکر شده صبر است که در آيات مختلف قرآن 78 بار به کار رفته است که 20 بار آن خطاب به پيامبر (ص) است و در حقيقت به امت پيامبر(ص) است (سوره غافر آيات 57 و 77).
حجت الاسلام و المسلمين سيد احمد خاتمي گفت: سومين گروه و کليد واژه آن استقامت است که 9 بار مورد سفارش قرار گرفته است و يک بارش خطاب به پيامبر(ص) و مسلمين است؛ گروه چهارم آيات، آياتي است که مي گويد مسلمانان در برابر بيگانگان و دشمنان شديد هستند (سوره فتح آيه 29 سوره مائده آيه 53).
خطيب نماز جمعه تهران افزود: گروه پنجم آياتي است که مي گويد انسان هاي خدايي آن هايي هستند که دلداده خدا هستند و در برابر مشکلات کمر خم نمي کنند و ضعف روحي نمي گيرند (سوره آل عمران آيه 146).
وي ادامه داد: نسخه امروز فلسطين همين نسخه مقاومت است؛ در طول اين بيش از 65 سال اشغال فلسطين نسخه حيات بخش همين نسخه بوده و از مذاکرات و جلسات مختلف آبي گرم نشده و اگر عزتي بوده از نسخه انتفاضه بوده است و راه ملت بزرگ ايران نيز از اين راه مي گذرد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد احمد خاتمي افزود: فرهنگ مقاومت، مردم ايران را به پيروزي رساند و 36 سال اين ملت را مثل سرو در صحنه نگه داشته است و همانگونه که در آيات و روايات مختلف آمده است ما نبايد عقب نشيني از راه سربلندي و عزت خود داشته باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن