تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819240401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام تیم منتخب کشتی همدان به جام گران پریمو اسپانیا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعزام تیم منتخب کشتی همدان به جام گران پریمو اسپانیا همدان- ایرنا- رییس هیات کشتی همدان گفت: تیم منتخب کشتی این استان عصر پنجشنبه به مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام پریمو کشور اسپانیا اعزام شدند.


جواد نوروزی عصر پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: محمد امین نوری ، محمد حسین سلطانی ،وحید شاه محمدی ،دانیال شریعتی، وحید محمدی ، مهدی گنبدانی ، محمد فتحی به مربیگری مسعود نوروزی و حامد کوکبی به این رقابت ها اعزام شدند.
وی بیان داشت: همچنین قاسم ربیعیان به عنوان نماینده هیات کشتی همدان و جلال صابریون به عنوان نماینده فدراسیون در این مسابقات حضور دارند.
نوروزی اضافه کرد: مسابقات بین المللی کشتی جایزه بزرگ اسپانیا با حضور 32 تیم از کشورهای مختلف جهان از روز شنبه بیستم تیرماه جاری در شهر مادرید پایتخت کشور اسپانیا برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه سال گذشته نیز تیم مازندران به این مسابقات اعزام شده بود ابراز امیدواری کرد: با توجه به درخشش کشتی گیران همدانی در سال گذشته و ارتقای جایگاه هیات کشتی همدان در ارزیابی فدراسیون جواز حضور در این پیکارها را کسب کردیم.
وی اظهار کرد: 70 درصد هزینه های اعزام تیم به این رقابت ها مهیا شده است و برای تامین مابقی هزینه ها نیازمند کمک مسوولان و بخش خصوصی هستیم.
تیم منتخب کشتی همدان سال گذشته نیز در مسابقات بین المللی قزاقستان اعزام شده بود که رهاورد آن یک مدال برنز بود.
7520/1181



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن