تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803286212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادارات چهارمحال و بختیاری مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس فراخواندند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ادارات چهارمحال و بختیاری مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس فراخواندند شهرکرد-ایرنا- ادارات ،نهادها و ارگان های مختلف چهارمحال و بختیاری مردم را به راهپیمایی با شکوه در روز جهانی قدس دعوت کردند.


به گزارش ایرنا،اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس،بر آزادی قدس به عنوان یک آرمان و اهداف والای انقلاب اسلامی تأکید کرد.
در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس که یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته ،آمده است: آرمان آزادی قدس ازاهداف والای انقلاب اسلامی است.
این بیانیه می افزاد :روز قدس روز خروش مشتها، نگاه ها، فکرها و قدم هایی است که برای خدا می آیند تا غده سرطانی و دست ساز ایادی استکبار را از نقشه مطهر و پاک سرزمین های اسلامی پاک کنند.
در این بیانیه آمده است:روز قدس روز لبیک گویی به پیام ماندگاری است که همیشه ماناست، روز دفاع مظلوم و ستمدیده در مقابل ظالمان سراپا مسلح ودد منش است.
در ادامه آورده شده است: آنانکه در این روز حضوری پر رنگ و خالصانه و سرشار از مهر و محبت نسبت به آستان مقدس اهل بیت(ع) به ویژه سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع) دارند، می آیند تا با وجود خود و با مشت های گره کرده خود علیه ستم پیشگی و سکوت مجامع جهانی در قبال مردم مظلوم فلسطین حضوری حماسی داشته باشند.
در ادامه این بیانیه آمده است:شورای هیات های مذهبی، کانون مداحان و شعرای آیینی، موسسات و مراکز قرآنی مردمی و جمعیت بانوان فرهیخته در عرصه فرهنگ دینی به همراه مردم مومن و روز دار با تأسی از سفارش پیامبر اعظم(ص) «که هرکس فریاد مظلومیّت مسلمانی را بشنود و به داد او نرسد مسلمان نیست» در روز قدس با جهاد لسانی خود حمایت خود را از مسلمانان بی دفاع فلسطین به ویژه غزه مظلوم اعلام می کنند.
از سوی دیگر ، ورزشکاران و جوانان استان نیز دوشادوش دیگر اقشار جامعه، در آستانه روز جهانی قدس اعلام آمادگی کرده اند که با نهایت توان و تلاش خود، در جهت اهداف نهضت جهانی اسلام خواهنـد کوشید.
در بیانیه اداره کل ورزش و جوانان استان آمده است:اینک روز قـدس که خوشبختانه مورد قبول و پذیرش اکثریت قریب به اتفاق مسلمین جهان واقع شـده به نماد قدرت و استقامت اسلامی و عاملی برای انسجام و وحدت نظر مسلمانان تبدیل شده است و همه ساله تظاهرات با شکوه این روز در اقصی نقاط عالم لرزه بر اندام ستمکاران متجاوز و حامیان مستکبر آنان می اندازد.
این بیانیه می افزاید: ورزشکاران و جوانان استان نیز دوشادوش دیگر اقشار جامعه، در آستانه روز جهانی قدس یکبار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر عزیز انقلاب اسلامی اعلام می دارد که با نهایت توان و تلاش خود، در جهت اهداف نهضت جهانی اسلام خواهند کوشید و به همین وسیله مردم عزیر ایران اسلامی را نیز به حضور گسترده در راهپیمایی عظیم این یوم الله بزرگ فرا می خواند.
در این بیانیه ذکر شده است:مطمئنا حضور حماسی جوانان در روز جهانی قدس و در برابر چشمان حیرت زده ی مستکبرین جهان در واقع نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و پایبندی نسل سوم انقلاب شکوهمند اسلام به آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
در این بیانیه آمده است:اداره کل ورزش و جوانان استان، نمایندگان هیات های مذهبی استان، اوقاف و امور خیریه، کانون های فرهنگی و هنری مساجد ، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد به عنوان اعضای کمیته جوانان ستاد انتفاضه و قدس استان آمادگی خود را برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس اعلام می کنند.
اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری نیز با صدور بیانیه ای تاکید کرده است:ما امت حزب الله ایران اسلامی، با زبان روزه و درهوای گرمای؛ در جمعه آتی و بعد از مراسم احیای شب های قدر و قرآن به سر گرفتن و "بک یا الله" و " بالحسن و بالحسین" گفتن، بار دیگر در صحنه می آییم تا قدرمان را در "قدر روز قدس" اندازه گیری کنیم.
در این بیانیه آمده است: صف های خروشان ملت، اعم از کودک و نوجوان و جوان و کهن سال می آیند تا به ملت مظلوم فلسطین بگویند: تنها نیستند؛ و بر اساس آموزه های قرآن کریم که تکیه و اعتماد به ظالمان را نمی پسندد و در مقابل دستور قتال و جهاد با آنها را صادر می کند و می فرماید:"ولا ترکنوا الی الذین ظلموا"؛ به وظیفه خود عمل می نمایند.
در این بیانیه تصریح شده است:ما کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، از مردم غیور چهارمحال و بختیاری دعوت می کنیم که در این راهپیمایی و رزمایش بزرگ ارتش بیست میلیونی ایران اسلامی شرکت نمایند و جنایات رژیم صهیونیستی و آل سعود را محکوم نمایند.
شرکت شهرکهای صنعتی استان چهارمحال و بختیاری نیز در بیانیه ای از آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
در این بیانیه آمده است : همزمانی رمضان خونین غزه با روز جهانی قدس بار دیگر نشان داد که دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) بسیار فراتر از زمان بوده است. 35 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در شرایطی که شکوفه های مقاومت در همه جا در حال روییدن است، رژیم صهیونیستی مردم مسلمان غزه را زیر آتش نفرت از بشریت گرفته و صدها تن از زنان و کودکان را به خاک و خون کشیده است.
در ادامه این بیانیه آمده است:کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ، از عموم مردم خداجو و ولایت مدار ایران اسلامی بویژه صنعتگران و فعالان عرصه صنعت دعوت می کنند همچون سال های گذشته در لبیک به فرمان رهبر عظیم الشأن انقلاب با حضور پرشور در این راهپیمایی و سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ، حماسه ای دیگر در اطاعت و پشتیبانی از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای خلق کرده تا دشمنان قسم خورده انقلاب مأیوس تر از قبل شوند.
به گزارش ایرنا،همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ،حماسه بزرگ راهپیمایی روز قدس در 9 شهرستان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
2097



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن