تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815605706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه توانمندي هاي صنعتي و صادراتي استان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ تير ۱۳۹۴ (۱۲:۵۹ب.ظ)
معاون استاندار: نمايشگاه توانمندي هاي صنعتي و صادراتي استان برگزار مي شود موج - جلسه ستاد ويژه برگزاري نمايشگاه صنعتي - صادراتي استان کرمانشاه به رياست حاتمي و با حضور نمايندگان دستگاه هاي اجرايي مرتبط برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ معاون استاندار در اين جلسه ضمن اشاره به توانمندي هاي استان کرمانشاه در عرصه هاي مختلف عنوان کرد: ما در بسياري از مولفه ها از جمله گردشگري، تجارت مرزي و توليد مواد غذايي داراي توانمندي هاي قابل توجهي هستيم که همين امتيازات مي تواند بهانه برگزاري يک نمايشگاه که بتواند اين توانمندي ها را نشان بدهد را توجيه پذير نمايد.
حاتمي افزود: با برگزاري اين نمايشگاه بايد بتوانيم ويژگي ها و ظرفيت هاي کرمانشاه را در عرصه توليد و صادرات به تجار و بازرگانان عراقي نشان دهيم و براي اين کار بايد از ظرفيت هاي سفارت کشورمان در عراق استفاده نماييم تا بتوانيم نمايشگاهي در شأن و جايگاه کرمانشاه برگزار کنيم.
وي تجارت خارجي را از عوامل پيش برنده استان ذکر کرد و با تاکيد بر ارائه توانمندي هاي استان در اين زمينه، اظهار داشت: کيفيت و کميت اين نمايشگاه هر دو مهم است و بايد نسبت به سال هاي گذشته افزايش کمي و کيفي داشته باشد زيرا نمايشگاه يک صنعت درآمد زا و اشتغال آفرين است که بايد از اين فرصت در جهت توسعه استان استفاده کنيم.
معاون استاندار در ادامه تصريح کرد: در حوزه هاي دارو، مصالح ساختماني، محصولات کشاورزي وصنايع دستي، حرف هاي زيادي براي گفتن داريم که طرف هاي تجاري ما از اين حوزه ها اطلاع کافي را ندارند که بايد در اين نمايشگاه آنها را به خوبي معرفي و از آنها ثروت و اشتغال به دست بياوريم.
حاتمي در پايان گفت: حداقل500 تاجر و فعال بازرگاني کشور عراق به اين نمايشگاه دعوت مي شوند و از نزديک با قدرت توليد و خدمات استان کرمانشاه آشنا مي شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن