تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819549408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرب‌الاجل در مذاكرات هسته‌اي براي ايران معتبر نيست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ضرب‌الاجل در مذاكرات هسته‌اي براي ايران معتبر نيست
نه ضرب‌الاجل زماني، نه نظر برخي كشورهاي منطقه يا رژيم صهيونيستي يا جنجال رسانه‌اي كه در دنيا به شكل موافق يا مخالف اما داراي بردهاي همسو به كار گرفته مي‌شود، عامل تعيين‌كننده‌اي براي ايران نيست.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علي‌شمخاني، دبير شوراي عالي امنيت ملي كشورمان اظهار داشت: يك توافق هسته‌اي مستحكم از نظر ما اين است كه حق فني هسته‌اي ايران را هم در بعد حفظ و هم توسعه زنده نگه دارد. شمخاني گفت: همچنين اين توافقنامه بايد تحريم‌هاي ظالمانه را به شكل اساسي و بنيادي رفع كند و خدشه‌اي به استقلال سياسي و امنيت ملي و دفاعي كشور وارد نكند. وي اضافه كرد: به نظر مي‌رسد جمهوري اسلامي ايران بعد از 22 ماه مذاكره امروز اين موارد را قابل حصول مي‌داند. شمخاني گفت: اصولاً جمهوري اسلامي ايران وقتي مذاكرات را شروع كرد به دنبال توافق بود و چنانچه طرف مقابل تصميم سياسي خود را اتخاذ كند حتماً مي‌توان يك توفيق برد- برد داشت اما اگر مسير زياده‌خواهي را ادامه دهد بايد بدانيم ضرب‌الاجل زماني براي ما معتبر نيست.
دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت: جمهوري اسلامي ايران در چارچوب يك منطق هسته‌اي روشن و به منظور حفظ حقوق قانوني ملت ايران و در چارچوب حفظ خطوط قرمز، مذاكرات را تاكنون پيش برده و آنها را قابل تحقق مي‌داند. بنابراين اميدواريم طرف مقابل با تصميمات سياسي منطقي اين مسير را تسهيل كند.
شمخاني افزود: از سوي ديگر در اين شب‌هاي نوراني تيم شجاع، متدين، امين و وفادار مذاكره‌كننده ايران مستظهر به دعاهاي ملت ايران است و به طور قطع با برداشت نمادين از اين شب‌ها ايستادگي خود را براي رسيدن به يك توافق با مشخصات مذكور كه تنها راه رسيدن به يك توافق مثبت است، دنبال خواهد كرد.
دبير شوراي عالي امنيت ملي با اشاره به نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به نام روز قدس از جانب امام خميني(ره) گفت: امروز هر چه از سال 1358 كه سال اعلام اين موضوع بود بيشتر فاصله مي‌گيريم حكمت‌آميز بودن و الهي بودن اين تصميم را بيشتر از سابق درك مي‌كنيم.
شمخاني افزود: امروزه ظرفيتي قوي در ابعاد مختلف مالي، اقتصادي، امنيتي و سياسي بسيج شده است تا مرزهاي طبيعي ما بين جهان اسلام را خونين كند. وي افزود: متأسفانه اين مأموريت را برخي كشورهاي داراي درآمدهاي سرشار از منابع نفتي و با سربازهاي پرريش و كم عقل انجام مي‌دهند.
 دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت: مراجع امنيتي رژيم صهيونيستي اعلام كردند در طول تاريخ 60 ساله اشغالگري اين رژيم، سال 2014 امن‌ترين سال براي آنها بوده است و اين محقق نمي‌شود مگر با عملكرد گروه‌هاي پرريش و كم عقل تكفيري كه متأسفانه امروز سياست ديكته شده غرب را براي تأمين امنيت رژيم صهيونيستي به نحو مطلوب انجام مي‌دهند. شمخاني افزود: حضور گسترده مردم در روز قدس يادآور اين نكته است كه موضوع اصلي جهان اسلام نه در درون جهان اسلام، بلكه عليه اشغالگري و ظلم است.





تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن