تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819219299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: حضور میلیونی در روز قدس پشتوانه ای برای ملت های مقاوم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: حضور میلیونی در روز قدس پشتوانه ای برای ملت های مقاوم است کرمان - ایرنا - نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور میلیونی مردم مسلمان در راهپیمایی روز قدس پشتوانه ای برای همه ملت هایی است که در برابر ظلم، مقاومت و ایستادگی می کنند.


حجت الاسلام محمدرضا امیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حضور همچنین پشتوانه برای مردمی است که با حداقل امکانات و تعداد، مقابل دشمن تا دندان مسلح رژیِم غاصب صهیونیستی می ایستند.
وی بیان کرد: مسلمانان در همه جای دنیا باید امسال برای مبارزه با داعش، باشکوه هرچه تمام تر در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
وی گفت: به دلیل اینکه سرکرده گروهک تروریستی تکفیری داعش اعلام کرده باید غزه را بگیریم و آنجا را مرکز اصلی حکومت خود قرار دهیم راهپیمایی روز قدس امسال و حضور میلیونی در این آیین از اهمیت بسیاری برخوردار است.
نماینده مردم کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب و فاریاب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم باید با حضور بیشتری در این راهپیمایی ورود کنند تا با حمایت از فلسطین و غزه، اجازه خطور کردن اینگونه تفکرات شوم را به داعشی ها ندهند.
وی تصریح کرد: تنها راه نجات مردم فلسطین، مبارزه، مقاومت و ایستادگی آنها در برابر دشمنان است.
حجت الاسلام امیری گفت: فلسطین و حمایت از آنها مسئله اول جهان است و همه مسلمان ها باید حمایت خود را از این مردم که 70 سال زیر ستم قرار گرفته اند، انجام دهند.
وی روز قدس را از یادگارهای ارزشمند امام راحل خواند و اظهار کرد: پس از اینکه سال ها به مردم مظلوم فلسطین ظلم روا داشته شد و هیچ پناهگاهی برای آنها نبود امام خمینی (ره) این حمایت را از آنها انجام داد و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کرد.
وی از همه مردم مسلمان و روزه دار خواست تا در راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه شرکت کنند.
راهپیمایی سراسری روز قدس امسال 19 تیرماه برگزار می شود.
7443/3028/1772



17/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن