تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804238767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم ملی بدمینتون پذیرای ورزشکاران با استعداد است/ به مربیان در بازیکن سازی ایمان داریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرمربی تیم نوجوانان وجوانان بدمینتون : تیم ملی بدمینتون پذیرای ورزشکاران با استعداد است/ به مربیان در بازیکن سازی ایمان داریم کیش - ایرنا – سرمربی تیم نوجوانان وجوانان بدمینتون با بیان اینکه مربیان سراسر کشور می توانند بازیکنان نخبه و حرفه ای خود را به فدراسیون معرفی کنند افزود : در تیم ملی بر روی ورزشکاران با استعداد باز است ، ما به مربیان خود در بازیکن سازی و معرفی بهترین ها ایمان داریم .


مرتضی ولی دروی در حاشیه اردوی تیم ملی بدمینتون پسران چهارشنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا این اردو را درراستای آماده سازی تیم عنوان کرد و گفت : 10 نفر ازبازیکنان در رده های امید ، نوجوانان و جوانان در این اردوی ده روزه حضور دارند .
وی با بیان اینکه هم اکنون در اردوی سوم آماده سازی بسر می بریم افزود : تلاش داریم تیم جوانان را برای رقابت های جهانی 2018 ریودوژانیرو آماده کنیم .
سرمربی تیم ملی بدمینتون گفت : در این اردو چهار بازیکن در رده امید و دو بازیکن در رده نوجوان هستند که برنامه های زیادی برای آنها در نظر گرفته ایم ، چهار نفر از اعضای تیم هم در رده جوانان قرار دارند که دو نفر آنها در رقابت های بانکوک تایلند حضور دارند .
وی اظهار داشت : این بازیکنان مجموع تیمی هستند که ما برای امسال روی آنها برنامه ریزی کرده ایم البته در تیم ملی بر روی همگان باز است و اگر افراد نخبه ای باشند که بتوانند با ورزشکاران تیم ملی رقابت کنند و یا عملکرد بهتری نسبت به آنها داشته باشند از حضورشان در تیم استقبال می کنیم .
ولی دروی با اعلام اینکه برای تمام مربیان و سرمربیان احترام خاصی قائلم افزود : باشگاه ها و تیم ها می توانند بازیکن معرفی کنند چنانچه شرایط لازم را داشته باشند محدودیتی برای پذیرش نیست ، ما به مربیان در بازیکن سازی و معرفی بهترین ها اطمینان داریم .
قهرمان پیشین تیم ملی بدمینتون ایران مبنای اردوی کیش را بدنسازی بازیکنان عنوان کرد و گفت : در سه اردوی دیگر ، زنجان ، کمپ تیم ملی تهران وآذربایجان شرقی بر روی سایر موارد به ویژه تمرینات توپی متمرکز خواهیم شد.

* تیم امید در تبریز اردو می زند
وی با بیان اینکه پس از بازگشت از کیش و سپری شدن ایام لیالی قدر در اردوی تهران تمرین خواهیم کرد افزود : در این اردو شش نفر حضور خواهند شد که چهار نفر از آنها به رقابت های بین المللی جوانان ترکیه(اول تا سوم مرداد ماه) اعزام خواهند شد .
مسوول توسعه بدمینتون منطقه غرب آسیا گفت : تلاش داریم در اردوی تهران چند بازیکن تیم امید هم حضور داشته باشند ، در غیر اینصورت پس از بازگشت از ترکیه اردو با امید را در تبریز آغاز خواهیم کرد.

*تاکید فدراسیون بر جوانگرایی است
ولی دروی در مورد کشف استعداد ها برای پشتوانه سازی تیم ملی به خبرنگار ایرنا گفت : احتمال زیاد و براساس تصمیمات اتخاذ سده مسابقات خردسالان قهرمان کشوری در نیمه اول مرداد ماه امسال در شهر بیرجند را در برنامه داریم که با حضور در آن استعدادهای برتر را شناسایی می کنیم .

وی با بیان اینکه تمرکز فدراسیون بر جوانگرایی است افزود : تلاش داریم سن قهرمانی را کاهش دهیم و از بازیکنانی در رده سنی 20 تا 25 سال برای کسب نتیجه قابل قبول در میادین بین المللی بهره بگیریم .
سرمربی تیم ملی بدمینتون با بیان اینکه احترام خاصی برای پیشکسوتان و بزرگسالان قائل هستیم ،آنان را ذخایر قهرمانی کشور عنوان کرد و گفت : از آنان به عنوان الگواستفاده خواهیم کرد .
*سطح اطلاعات مربیان بالاست
ولی دروی در مورد سطح مربیان بدمینتون کشور گفت : ماه گذشته یک کلاس مربیگری در سطح آسیایی در تهران برگزار کردیم که 13 مدرس زن و مرد در آن حضور پیدا کردند که در آن مدرک تحصیلی افراد و سابقه حضور در تیم ملی لحاظ شده بود ، این افراد با کسب نمره بسیار خوبی از فدراسیون آسیایی این کلاس را طی کردند.
وی دانش علمی و سطح تحصیلات مربیان را خوب عنوان کرد و گفت : بیشتر آنها داری مدارک دانشگاهی مرتبط هستند و سطح علمی و اطلاعات آنها در مورد این رشته بالا است .
قهرمان پیشین تیم ملی بدمینتون ایران با بیان اینکه در سطح باشگاهی مربیان در سه سطح سوپر لیگ ، دسته یک و دو فعالیت می کنند افزود : این افراد هم دارای رتبه بندی های درجه یک و دو هستند ، علاوه بر آن فدراسیون در سالهای اخیر مربیان را دسته بندی کرده است که مربیان سوپر لیگ باید دارای سطح یک باشند .
وی فعالیت مربیان استان ها را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت : آنها تمام تلاش خود را برای بازیکن سازی بکار بسته اند که امروز نمود این تلاش ها حضور بازیکنان از استان های مختلف در اردو است .
ولی دروی از برگزاری دوره مربیگری شاتل تایم( آخرین متد آموزش بدمینتون) زیر نظر فدراسیون بدمینتون در کیش خبر داد و افزود : بیش از 20 نفر از آقایان و بانوان در راستای ارتقا سطح علمی و آموزشی دراین کارگاه شرکت کردند .

* رقیب اصلی ما در مسابقات جهانی ترکیه است
وی در مورد رقبای اصلی تیم ایران در مسابقات بین المللی جوانان ترکیه به ایرنا گفت : بیشتر رقبا اروپایی هستند که مهمتر از همه ترکیه است .
ولی دروی با بیان اینکه تیم های خوب و قدرتمندی در رقابت های ترکیه حضور دارند افزود : تیم جوانان ما برای نخستین بار به این رقابت ها اعزام می شود که امیدواریم حضور پررنگی در این مسابقات داشته باشد .
سرمربی تیم نوجوانان وجوانان بدمینتون در پایان از معاون ورزش و آموزش و رییس هیات بدمینتون کیش در برگزاری این اردو قدردانی کرد و گفت : امکانات خوبی شامل تغذیه ، اسکان ، فصای سالنی ، استخر و... در اختیار ما قرار گرفت ، امکانات ورزشی کیش بسیار خوب است و می تواند پایگاهی برای رشته های مختلف ورزشی باشد .
تیم ملی بدمینتون ایران که از هشتم تیرماه در سالن خلیج فارس مجموعه ورزشی المپیک کیش اردوی خود را آغاز کرده است ، فردا پنجشنبه هیجدهم تیرماه به اردوی خود پایان می دهد.
1630**1641/6048






17/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن