تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798672823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به بازیکنان تیم ملی والیبال کشورم؛در آستانه مصافى سخت و تعیین کننده/ شما اهلیِ ما هستید‎


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


به بازیکنان تیم ملی والیبال کشورم؛در آستانه مصافى سخت و تعیین کننده/ شما اهلیِ ما هستید‎ ورزش > والیبال - آن اکسیرى که امشب به آن احتیاج داریم چیزى نیست جز "انگیزه فردى" که مى خواهیم امشب به بهترین شکل از آن استفاده کنید.

بابک کمانگری - خبرگزاری خبرآنلاین/ روباه گفت: برو یک بار دیگر گل‌ها را ببین تا بفهمی که گلِ خودت تو عالم تک است. برگشتنی با هم وداع می‌کنیم و من به عنوان هدیه رازی را به‌ات می‌گویم.
شهریار کوچولو بار دیگر به تماشای گل‌ها رفت و به آن‌ها گفت: -شما سرِ سوزنی به گل من نمی‌مانید و هنوز هیچی نیستید. نه کسی شما را اهلی کرده نه شما کسی را. درست همان جوری هستید که روباه من بود: روباهی بود مثل صدهزار روباه دیگر. او را دوست خودم کردم و حالا تو همه‌ی عالم تک است.
گل‌ها حسابی از رو رفتند.
شهریار کوچولو دوباره درآمد که: -خوشگلید اما خالی هستید. برای‌تان نمی‌شود مُرد. گفت‌وگو ندارد که گلِ مرا هم فلان ره‌گذر می‌بیند مثل شما. اما او به تنهایی از همه‌ی شما سر است چون فقط اوست که آبش داده‌ام، چون فقط اوست که زیر حبابش گذاشته‌ام، چون فقط اوست که با تجیر برایش حفاظ درست کرده‌ام، چون فقط اوست که حشراتش را کشته‌ام (جز دو سه‌تایی که می‌بایست شب‌پره بشوند)، چون فقط اوست که پای گِلِه‌گزاری‌ها یا خودنمایی‌ها و حتا گاهی پای بُغ کردن و هیچی نگفتن‌هاش نشسته‌ام، چون او گلِ من است.
و برگشت پیش روباه.
واقعيت اين است كه "ما"،باور داريم كه گُل ما-يعنى "شما"- در عالم تك هستيد؛نه تنها به اين دليل كه سومین بار است که در لیگ جهانی شرکت کرده اید،نه بر اين اساس كه در طول این تورنمنت روند صعودی قابل قبولی داشته اید،نه فقط اينكه مو به مو تمام وظايفتان را درست انجام داديد،نه اينكه طی چندسال اخیر ما را به موفقیت کار تیمی امیدوار کرده اید و هيچ دودستگى يا چنددستگى در ميان شما ديده نمى شود؛البته كه همه ى اين دلايل براى موفقيت لازم است ولى باعث "تك بودنتان" نمى شود؛شما تك هستيد به اين دليل كه "اهلىِ" ما هستيد.
"ما"،مدتى است كه سعى مى كنيم كمتر منفى ببافيم،داريم روى نظام باورهاى خود كار مى كنيم كه بر اساس شرايط احمقانه شكل نگيرد،تلاش مى كنيم فكر كنيم كه برنده بودن كار سختى نيست،نمى خواهيم با خودباورىِ ضعيف تصور كنيم كه مورد پذيرش ديگران نيستيم،ديگر نمى خواهيم با رفتارهاى رقّت بار و مغموم،دست يابى به موفقيت را به كارى سخت و ناممكن بدل سازيم.ما ديديم كه چطور واليبال ما توانست با هدف مندى،برنامه ريزى،ايجاد انگيزه،زدودن حاشيه ها و تمركز روى متن برسد به آن چه خواسته بود.ما مى دانيم كه رسيدن به همه ى خواسته ها ممكن نيست ولى الان خوشحال و سرِكيفيم،چون در مسير دستيابى به اهداف هستيم،الان انگار داريم كار بسيار مهمى را به انجام مى رسانيم و همه ى اين حس ها را به شما القا كرديم،ما شما را اهلى خودمان كرديم.
آن اكسيرى كه امشب به آن احتیاج داریم چيزى نيست جز "انگيزه ى فردى" كه مى خواهيم به بهترين شكل از آن،امشب، استفاده كنيد.انگيزه ى فردى معجون معجزه آسايى است از تركيب باورها،اعتماد به نفس و انتظارات مثبت كه ذاتاً شما-ما- را به سوى اهداف خود به پيش مى راند و روى خلق نتيجه ى مورد نظر متمركز شده است،اين انرژى ما را به سوى "عمل" سوق مى دهد و باعث مى شود چيزهايى را به سوى خود جذب كنيم.راستش،تا حالا اين كيفيت از "كنترل"،"محافظه كارى"،"واقع گرايى"،"تمركز"،"صبر"،"هدف گرايى"،"تأنى" و"عمل گرايى" را از هيچ تيم گروهی ایرانی نديده بوديم كه در شما مشاهده كرديم.فقط اگر چاشنى "خلاقيت" را هم به اين تركيب اضافه كنيد كار تمام است.
و اما امشب،كليدى ترين خواسته ى ما از شما ارتقاء کیفیتی به نام"تمرکز" است؛به ویژه در مواقعی که چند امتیاز از تیم حریف عقب می افتیم.برای ارتقاء این ویژگی ذهنی تمرینات خاصی هست که حتما مربیان با شما کار کرده اند.این تمرینات را ما-تماشاگران- هم باید با خودمان کار کنیم.وقتی تمرکز بالا می رود نظم از دست رفته تیمی در مواقع بحران دوباره باز می گردد که نتیجه اش بازیافتن نظام تاکتیکی تیم است.با این امید،به انتظار پیروزی در مهم ترین بازی این تورنمنت می نشینیم.ما خودمان را برای جشن صعود آماده کرده ایم. 43258

کلید واژه ها: والیبال -




یکشنبه 7 تیر 1394 - 16:49:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن