تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803900296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزينه کم برق مصرفي در ايران اين صنعت را متضرر کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۴ (۱۶:۳۸ب.ظ)
معاون توزيع توانير: هزينه کم برق مصرفي در ايران اين صنعت را متضرر کرده است موج - معاون هماهنگي توزيع توانير گفت: هزينه برق مصرفي در ايران بسيار پائين است و از اين ناحيه صنعت برق بسيار متضرر شده است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو، غلامرضا خوش‌خلق، معاون هماهنگي توزيع توانير در نشست با مديرعامل، معاونين و مديران شرکت توزيع نيروي برق استان کردستان گفت: هزينه برق مصرفي در ايران بسيار پائين است و از اين ناحيه صنعت برق بسيار متضرر شده است.
وي افزود: اگر مصرف برق هر خانوار ايراني در شبانه‌روز حتي يک باطري قلمي باشد هزينه خريد باطري قلمي براي مصارف روزانه خانوار از ميانگين هزينه برق مصرفي آن‌ها که در حدود 100 هزار ريال بوده، کمتر است و اين خود نشان‌دهنده قيمت ناچيز برق در سبد مصرفي خانوارها است.
خوش‌خلق با بيان اين که از سال 83 با مطرح شدن موضوع تثبيت قيمت‌ها، مجوزي براي افزايش قيمت برق صادر نشده است، افزود: افزايش قيمت ناشي از قانون هدفمندي يارانه‌ها نيز تأثيري در وضعيت صنعت برق نداشته است، زيرا؛ قسمت اعظم درآمدهاي برق به خزانه واريز و به صورت يارانه نقدي به شهروندان پرداخت مي‌شود.
معاون هماهنگي توزيع توانير افزود: در حال حاضر برق به‌طور متوسط با کيلو واتي 57 تومان به مشترکين عرضه مي‌شود، اين در صورتي است که انرژي برق از نيروگاه‌ها حداقل با 90 تومان خريداري مي‌شود و بابت اين تفاوت قيمت نيز از محل‌هاي ديگر چيزي عايد صنعت برق نمي‌شود.
وي در ادامه به شرايط سخت براي صنعت برق اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعيت کم‌آبي کشور شرايط سختي براي صنعت برق در انتظار است، زيرا 14 تا 15 درصد ظرفيت نيروگاهي منصوبه کشور در بخش برقابي است و در حال حاضر با وضعيت خشک‌سالي متأسفانه تنها 5 درصد از اين ظرفيت در اين بخش تأمين مي‌شود.
وي در ادامه تأکيد کرد: تأمين برق 35 ميليون مشترک در سراسر کشور کار آساني نيست که البته با زحمات کارکنان به بهترين نحو در حال انجام است.
وي در ادامه افزود: مقايسه قيمت برق با ديگر کالاها باعث به ارزان‌تر بودن انرژي برق را نشان مي‌دهد و اين موضوع باعث شده دخل‌وخرج صنعت برق باهم هم‌خواني نداشته باشد.
خوش‌خلق گفت: عملکرد شرکت‌هاي توزيع نيروي برق در زمينه کاهش پيک خوب بوده و انتظار مي‌رود در يک ماه آينده نيز با توجه به تداوم گرما و امکان افزايش پيک اين عملکرد به صورت مطلوب انجام شود.
وي به کاهش تلفات نيز اشاره کرد و گفت: انتظار ما اين است با برنامه‌ريزي درست در زمينه اجراي ميثاق نامه کاهش تلفات، به اهداف تعيين شده برسيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن