تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818894759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقابله با بحران كم آبي نيازمند عزم عمومي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۴ (۱۵:۱ب.ظ)
سرپرست استانداري قم: مقابله با بحران كم آبي نيازمند عزم عمومي است موج - قم - سرپرست استانداري قم با بيان اين كه مقابله با بحران كم آبي نيازمند عزم عمومي است گفت: مردم بايد در برون رفت از شرايط جاري به كمك دستگاه هاي دولتي بيايند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، سرپرست استانداري قم در جلسه شوراي منابع آب استان قم كه در سالن امام جواد (ع) استانداري برگزار شد، طي سخناني با اشاره به شرايط بحراني آب در كشور و استان قم اظهار كرد: همه مسوولان و مردم بايد خود را براي اين مسأله مهم آماده نمايند.
وي با تاكيد بر برنامه ريزي عملياتي در حفاظت از آب، اتخاذ نگاه جامع و همه جانبه در اين زمينه را ضروري دانست و تصريح كرد: شرايط متفاوت استان قم در تصميم گيري ها بايد لحاظ شود.
فريدون همتي ايجاد عزم عمومي را براي مقابله با كم آبي در استان را مورد تاكيد قرار داد و افزود: بايد تدابيري اتخاذ شود تا مردم در برون رفت از شرايط جاري به كمك دستگاه هاي دولتي بيايند.
وي با بيان اين كه استفاده از تكنولوژي هاي روز بايد در همه ي امور نهادينه شود خاطرنشان كرد:‌ بايد ضمن حفظ كشاورزي استان از منابع محدود نهايت بهره برداري را داشته باشيم.
سرپرست استانداري قم همچنين انتقال پساب تهران به قم را مورد توجه قرار داد و افزود:‌ جلسات كارشناسي با مسوولان تهران در اين راستا بايد برگزار شود.
لازم به ذكر است: برخورد با چاه هاي غيرمجاز، انتقال پساب تهران به قم، تعديل برداشت از منابع زيرزميني، نصب كنتورهاي هوشمند و جمع آوري آمار دقيق منابع و مصارف آب از جمله مسائل مطروحه در اين جلسه بوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن