تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819253001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم مظلوم و مقاوم فلسطین تنها نیستند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مردم مظلوم و مقاوم فلسطین تنها نیستند
کد خبر: ۵۱۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ - 07 July 2015


رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با اشاره به نزدیک شدن به روز جهانی قدس، گفت: پیام ما به مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و غزه این است که شما تنها نیستید و همه دل‌های مسلمانان و آزادی‌خواهان با شماست.

به گزارش خانه ملت،غلامرضا کاتب رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس و برای دعوت از ملت شهید پرور کشور جهت حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس پیامی را منتشر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است؛

فلسطین،سرزمین ادیان الهی و قلب تپنده ی جهان اسلام ده ها سال است که توسط اشغال گران، روزهای شیرین کودکانش به ناامنی و غصه و عذاب مبدل گشته و زنان و مادران نظاره گر جان باختن عزیزان خود هستند و باز، چه حکایت تلخی است که چشم های مدافعان حقوق بشر و مجامع بین ا لمللی بر روی این همه قساوت و سنگدلی بسته است.

پیام ما به مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و غزه این است که شما تنها نیستید و همه دل های مسلمانان و آزادی خواهان با شماست و از شما حمایت خواهند کرد و مقاومت و ایستادگی شما را اجر خواهند نهاد و به شهدا و جانبازان راه مقاومت درود خواهند فرستاد و بشارت می دهیم که قدس شریف به آغوش ملت مسلمان بازخواهد گشت.

حضور حماسی امت اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سنّت حسنه ای از امام خمینی (قدس سره) جهت آزاد سازی قدس از الحاد و شرک و رهایی قدسیان فلسطینی از ظلم و آوارگی است. لذا لازم است همگان در این وظیفه مهم دینی شرکت نموده تا ضیافت الهی یعنی روزه ماه مبارک رمضان را با این وحدت میدانی بدرقه نموده و به استقبال عید بزرگ فطر که جامعه جهانی اسلام در صحابت نورانی حضرت ختمی نبوت (ص) به آن مفتخر است شتافت.

انشاالله با حضور پرشور شما مردم عزیز در راهپیمایی روز جهانی قدس به جهانیان نشان خواهیم داد که ظلم و اشغالگری نمی‌تواند برای همیشه و دائمی باشد و ملتی که برای آزادی سرزمین خود مبارزه می‌کند، در نهایت پیروز خواهد شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن