تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819200406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان ملل برای رساندن کمک های انسان دوستانه به قربانیان حوادث با مشکلاتی روبروست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بان کی مون : سازمان ملل برای رساندن کمک های انسان دوستانه به قربانیان حوادث با مشکلاتی روبروست نیویورک - ایرنا - بان کی مون دبیر کل سازمان ملل با اشاره به افزایش سوانح طبیعی و درگیری های خشونت آمیز در جهان گفت که این نهاد بین المللی برای رساندن کمک های انسان دوستانه به بیش از 79 میلیون نفر از قربانیان این حوادث و درگیری ها با تنگناها و مشکلات زیادی روبروست.


به گزارش ایرنا ، بان کی مون دبیر کل سازمان ملل روز دوشنبه در اجلاس جهانی کمک های انساندوستانه اضطراری، نقش جوامع مدنی و سازمان های غیر دولتی در کمک به قربانیان حوادث طبیعی و درگیری های خشونت آمیز را نقشی با اهمیت و روبه رشد توصیف کرد.
وی با استمداد از این جوامع به عنوان رابط میان دولت های محلی و جامعه جهانی اذعان کرد که سازمان ملل به تنهایی و بدون کمک این گروه ها و سازمان ها قادر به کمک به بیش از 79 میلیون نفر مردم نیازمند در مناطق آسیب دیده و بحران زده جهان نخواهد بود.
دبیر کل سازمان ملل تشکل و حضور جوامع مدنی در کشورها را مایه دلگرمی مردم آنها هنگام بروز حوادث ناگوار ذکر کرد وضمن اشاره به دشواری هایی که این گروه ها در زمان بروز حوادث و یا درگیری ها با آن روبرو هستند نقش آنها در چنین شرایطی را به مراتب موثرتر و سازنده تر از نقش سازمان های عمده جهانی توصیف کرد.
بان کی مون با اشاره به اینکه کمک رسانی های انساندوستانه درحال تبدیل به نظامی کاملتر و جهانی تر است از جامعه بین الملل خواست تا درجهت تقویت نقش حساس جوامع مدنی که یکی از عناصر مهم سازوکارهای کمک رسانی در جهان امروز بشمار می روند تلاش های بیشتری کنند.
وی در نظر دارد برای نخسین بار و به منظور یافتن راه های تازه ای برای کمک به قربانیان درگیری های خشونت آمیز و یا سوانح طبیعی ،اجلاس جهانی کمک های انساندوستانه این سازمان را در شهر استانبول ترکیه در آینده برگزار کند.
اروپام-4-541 ** 1095



15/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن