تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819898169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري فرانسوي شهريور به تهران مي‌آيند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ تير ۱۳۹۴ (۱۷:۱۵ب.ظ)
شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري فرانسوي شهريور به تهران مي‌آيند موج - رسانه‌هاي فرانسوي اعلام کردند: برترين شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري اين کشور شهريوربه تهران مي‌آيند و شرکت‌هاي فرانسوي درصدد نوسازي و اداره فرودگاه‌هاي تهران و مشهد هستند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از وزارت راه و شهرسازي، نشريه نيوزلتر هبدو نوشت: بخش‌هاي حمل‌ونقل و شهري موضوع اختصاصي مذاکرات آينده شرکت‌هاي مدف اينترناسيونال (برترين شرکت‌هاي سرمايه‌گذاري فرانسه) در سپتامبر (شهريور) در تهران خواهد بود.
اين رسانه گزارش داد: مديران بيش از 70 شرکت فرانسوي به رياست ايوتيبول دو سيلگي معاون مدف (MEDEF) در حاشيه ديدار با وزير راه و شهرسازي در سالن بورژه تشکيل جلسه دادند و در خصوص طرح‌هاي سرمايه‌گذاري در حوزه حمل‌ونقل جاده‌اي، ريلي و هوايي و مسکن تبادل نظر کردند.
روزنامه لوموند از مهم‌ترين روزنامه‌هاي اروپا و معتبرترين روزنامه فرانسه نوشت: آخوندي در حوزه حمل‌ونقل هوايي بر خريد حدود 400 هواپيما با سرمايه‌گذاري بيش از 20 ميليارد دلار و احداث 9 ترمينال فرودگاه بين‌المللي تأکيد کرده است.
لوموند گزارش داد: بازار شبکه خطوط ريلي ايران 25 ميليارد دلار و در حوزه حمل‌ونقل جاده‌اي ظرفيت سرمايه‌گذاري 30 ميليارد دلاري را دارد.
اين روزنامه معتبر فرانسوي به نقل از وزير راه و شهرسازي کشورمان تصريح کرد: مطمئنم که مسوولان اقتصادي بيش از مسوولان سياسي فرانسه واقع‌گراترند و دير يا زود، مناقشه هسته‌اي حل‌وفصل خواهد شد و فرانسه بايد تصميم بگيرد چه موضعي مي‌خواهد اتخاذ کند.
راديو فرانس اينتر فرانسه نيز در گزارشي از نتايج سفر وزير راه و شهرسازي کشورمان به پاريس و مذاکره با رئيس اجرايي شرکت ايرباس و رئيس شرکت اير فرانس. ک.آل.ام و مديران ارشد شرکت‌هاي حاضر در نمايشگاه بين‌المللي صنايع هوانوردي بورژه يادآور شد: براي شرکت‌هاي بزرگ غربي توافق امضاي شده تلقي مي‌شود و با بازار مصرفي 80 ميليوني و ثروت نفت و گاز فراوان، ايران اشتهاي آن‌ها را تحريک مي‌کند.
اين راديو دولتي فرانسه با اشاره به فصل تازه ايجاد شده با حضور وزير راه و شهرسازي در پاريس اعلام کرد: شرکت‌هاي فرانسوي درصدد نوسازي و اداره فرودگاه‌هاي تهران و مشهد هستند و عباس آخوندي به پاريس آمد تا نبض بازار را بسنجد.
اين رسانه بين‌المللي با اشاره به اين که آيا موضع سخت فرانسه در مذاکرات هسته‌اي، مي‌تواند بر مذاکرات جاري قراردادهاي عظيم تأثير بگذارد؟ بيان داشت: اطرافيان فرانسوا اول‌اند، درباره آخرين ديدار وي از منطقه خليج‌فارس گفته‌اند که «به‌محض انعقاد قرارداد هسته‌اي، فرانسه جايگاه خود را در اقتصاد ايران بازخواهد يافت».
وزير راه و شهرسازي در سخنراني 26 خردادماه خود در آکادمي ديپلماتيک بين‌المللي فرانسه، با اعلام ظرفيت سرمايه‌گذاري 80 ميليارد دلاري در حوزه حمل‌ونقل ايران به فرانسوي‌ها هشدار داد چنانچه موضع خود را در قبال ايران تغيير ندهد با خطر از دست دادن اين فرصت روبرو خواهند بود.
خبرگزاري رويترز در گزارشي از پاريس به نقل از وزير راه و شهرسازي کشورمان نوشت: هيچ استراتژي در مورد ايران در فرانسه وجود ندارد و اين مايه تأسف است و دير يا زود مساله هسته‌اي حل خواهد شد و فرانسه اکنون بايد درباره موضع خود تصميم‌گيري کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن