تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820840291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستانی بحرین خواستار محاکمه دوباره شیخ علی سلمان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دادستانی بحرین خواستار محاکمه دوباره شیخ علی سلمان شد تهران - ایرنا - دادستانی بحرین خواستار محاکمه دوباره شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق به اتهام تلاش برای سرنگونی نظام این کشور شد.


به گزارش پایگاه خبری مرآه البحرین، عبدالله الشملاوی یکی از وکلای دبیر کل جمعیت اسلامی الوفاق روز یکشنبه گفت: دادستانی تجدید محاکمه شیخ علی سلمان را به خاطر اتهام هایی که پیشتر از آن تبرئه شده، درخواست کرده است.
وی افزود: دادستانی تبرئه شیخ علی سلمان در موضوع توسل به خشونت و زور برای سرنگونی نظام را ناشی از کوتاهی در بررسی مدارک دانسته است.
به دنبال ماه ها بازداشت ظالمانه «شیخ علی سلمان» دبیرکل جمعیت اسلامی ملی الوفاق، دادگاه آل خلیفه روز سه شنبه 16 ژوئن (26 خرداد) وی را به 4 سال زندان محکوم کرد.
شیخ علی سلمان در 28 دسامبر سال 2014 بازداشت شد. دادستانی کل بحرین در آن زمان اتهامات واهی از قبیل توسل به زور و تهدید جهت تغییر رژیم سیاسی کشور و تحریک مردم به نادیده گرفتن قوانین کشور و کینه توزی طائفه ای به شیخ علی سلمان نسبت داد.
اعلام حکم شیخ سلمان از سوی رژیم آل خلیفه با واکنش گسترده مردم بحرین و محافل بین المللی و حقوق بشری دنیا روبه رو شده است.
خاورم**6116**1144



14/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن