تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820403785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار پليس فتا استان نسبت به ايميل‌هاي دريافتي و ارسالی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: زنجان؛
هشدار پليس فتا استان نسبت به ايميل‌هاي دريافتي و ارسالی
پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان زنجان با هشدار به شهروندان نسبت به ايميل‌هاي دريافتي و ارسالي از دستگيري عامل ايجاد مزاحمت از طريق ايميل خبر داد.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ شعبانپور با اعلام این خبر گفت: فردي با مراجعه به پليس فتا از سوءاستفاده از ايميل خود اعلام شكايت كرد. وي افزود: کارشناسان پليس فتا در تحقيقات خود دريافتند متهم يا متهمان به مشخصات ايميل اين شهروند دسترسي پيدا كرده و اقدام به ايجاد مزاحمت براي ديگران مي كنند. رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان زنجان تاكيد كرد: تحقيقات در اين زمينه آغاز و ماموران موفق شدند عامل ايجاد مزاحمت را به نام "ش – ع" را شناسايي و دستگير كنند. اين مقام انتظامي گفت: متهم در بازجويي هاي صورت گرفته اعتراف كرد شاكي با وي همكلاس بوده و پس از ورود به ايميلش به دليل عدم رعايت اصول امنيتي منجر شد تا من به ايميل شاكي دسترسي داشته باشم و سپس پسورد او را تغيير و مانع از دسترسي شاكي به پروفايلش شوم. شعبانپور با تاكيد بر اين كه در اين خصوص پرونده تشكيل و متهم به دادسرا معرفي شد به شهروندان هشدار داد تا نسبت به ايميل‌هاي دريافتي و ارسالي هوشياري لازم را داشته باشند تا به دام شيادان نيافتند.
انتهای پیام/س


اخبار مرتبط

حفاران غيرمجاز در زنجان دستگير شدند
22 كيلو ترياك از يك باند خانوادگی كشف شد




۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن