تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821118958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي استمرار جريان «چشمه بل» پايش دقيق آن ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ تير ۱۳۹۴ (۱۲:۵۷ب.ظ)
قائم‌مقام وزير نيرو: براي استمرار جريان «چشمه بل» پايش دقيق آن ضروري است موج - قائم‌مقام وزير نيرو گفت: با پايش دقيق پروژه بزرگ «چشمه بل»، حيات و جريان آن مستمر و دايمي خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج، ستار محمودي، قائم مقام وزير نيرو، با بيان اين مطلب اظهار داشت: لازم است از زحمات مهندس رضازاده و همکارانشان در شرکت آب و نيرو و از عزيزاني که در پروژه حفظ چشمه بل زحمت فراوان کشيده‌اند، تشکر کنم.
وي تصريح کرد: طرح حفظ چشمه بل قطعا کار بسيار بزرگي است، چون تا علم و تکنيک مشخص نشود، باورش سخت مي‌شود و اجراي موفقيت آميز طرح چشمه بل بين همه اعتماد به نفس ايجاد کرده و اين جاي خوشحالي دارد.
وي افزود: اين چشمه يک موجود زنده است و مانند طفلي است که تازه متولد شده و بايد تمام رفتارهايش مورد بررسي قرار بگيرد و ان شاء الله با پايش دقيق اين پروژه بزرگ، حيات آن مستمر و دايمي خواهد بود.
وي ادامه داد: وزارت نيرو به عنوان يک وزارتخانه بنيادي و اساسي، وزارتخانه‌اي است که از لحاظ فني، اجتماعي و خدماني محسوب مي‌شود و به همين منظور پيشرفت کارهايش در گروي منابع انساني آن است.
محمودي عنوان کرد: چنين وزارتخانه‌اي که زيربناي اصلي آن منابع انساني و منابع مديريتي است، اگر شکل خودش را پيدا نکرده باشد در باقي موارد با مشکل مواجه مي‌شود.
قائم مقام وزير نيرو گفت: وزارت نيرو به دليل ساختار مناسبي که از گذشته دارد، راه‌هاي زيادي را پي گرفت تا بتواند اين چرخه را هدايت کند. يکي از راه‌هايي که وزارت نيرو پيش برد اين بود که شرکت‌هايي را در قالب پيمانکاري، مشاوره و مديريت پروزه ايجاد کند که آثار خير آن مشهود و باقي است.
وي افزود: ثمره پربار و تنومند وزارت نيرو، شرکت توسعه منابع آب و نيروي ايران بوده که اين شرکت مايه افتخار کشور و مباحات وزارت نيرو است.
محمودي بيان داشت: شرکت آب و نيرو مجموعه‌اي از نيروهاي خدوم در حين اجرايي بودن، پژوهشگر است که کاري زيادي را انجام داده و مديران ارزشمندي در اين عرصه دارد که يکي از اين پروژه‌هاي نمونه‌اي که به ثمر نشست، اجراي موفقيت آميز حفظ چشمه بل بود.
قائم‌مقام وزير نيرو در پايان متذکر شد: در کار مهار آب‌هاي خروجي، يکي از تکيه‌گاه‌هاي بزرگ وزارت نيرو و حوزه معاونت آب، بر روي دوش آب و نيرو است و اين از باب اتفاق نيست، بلکه از باب انتخاب و شناخت ظرفيت‌ها، توانمندي، طراحي و مديريتي پروژه‌ها بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن