تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818759882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اعلام کرد نقش بی‌بدیل عشایر در تولیدات دامی آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اعلام کرد
نقش بی‌بدیل عشایر در تولیدات دامی آذربایجان غربی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: عشایر در تولیدات دامی استان نقش بی‌بدیل و غیرقابل انکاری دارند.

خبرگزاری فارس: نقش بی‌بدیل عشایر در تولیدات دامی آذربایجان غربی



به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، اسمعیل کریم‌‌زاده ظهر امروز در دومین جلسه تنظیم بازار که در نیمه دوم ماه مبارک رمضان تشکیل شد، اظهار داشت: عشایر این استان در عرصه تولیدات دامی نقش قابل توجهی داشته، در این ارتباط سهم بسیار زیادی به خود اختصاص داده‌اند.
وی تلاش و پشتکار عشایر برای فعالیت کردن در این عرصه قابل تقدیر دانست، افزود: علاوه بر بالا رفتن راندمان تولیدات دامی و کشاورزی بلکه در سایر عرصه‌ها به معنای واقعی ایفاگر نقش کلیدی هستند، تا جایی که سال‌ها برای مرزبانی و صیانت از تمامیت ارضی کشورمان کمر همت بسته‌اند.
این مسئول با اظهار به اینکه در کنار عشایر ساکنان مناطق روستایی برای تامین نیاز کشور به اقلام اساسی و مواد غذایی ایفای نقش می‌کنند، یادآوری کرد: سال گذشته 63 نفر به عنوان کشاورز برتر از مناطق مختلف کشور انتخاب شد، که 9 نفر آنها از استان ما بودند.
کریم‌زاده با اشاره به اینکه آذربایجان غربی به عنوان نخستین استان برتر و موفق بین 31 استان کشورمان در ارتباط با تولیدات کشاورزی انتخاب شد، بیان داشت: به همین دلیل فرصت سخنرانی، طرح مشکلات و دغدغه‌های جامعه کشاورزان به مسئولان این استان داده شد، تا به نمایندگی آنها یک سری مطالب مطرح شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح ضیافت از نخستین روزهای فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تاکنون، اشاره و خاطرنشان کرد: برابر قانون اجرای طرح مورد اشاره از وظایف اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت بود، که وظیفه مورد اشاره به این سازمان محول کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه اقلام اساسی و مورد نیاز در ماه مبارک رمضان به اندازه کافی توسط ستاد تنظیم بازار کشورمان تهیه و سهمیه مناطق مختلف از جمله آذربایجان غربی ابلاغ شده است، گفت: گوشت سفید، برنج و ...به اندازه تکافو با همکاری شرکت‌‌های مختلف از جمله تولیدکننده‌ها، شرکت غله و خدمات بازرگانی تهیه شده است.
این مسئول با اظهار به اینکه برای استقبال از نیمه دوم ماه مبارک رمضان تدابیر لازم اتخاذ شده است، بیان داشت: با همراهی اقشار مختلف مردم، مسئولان سایر دستگاه‌های اجرایی، کسبه، تولیدکننده‌ها و ... برای پاسخگویی به آحاد جامعه گام برداشته می‌شود.
کریم‌زاده با اظهار به اینکه نیمه دوم ماه مبارک رمان و ضیافت الله قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: این ایام فرصت مغتنمی برای خداشناسی، رشد فکری و پرورش دادن سجایای اخلاقی به شمار می‌رود، که هرگز نباید فرصت بزرگ این ایام از دست دهیم.
انتهای پیام/61002/ر

94/04/14 - 13:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن