تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج زکات در میان مردم باعث شکوفایی در بخش اقتصادی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان فردیس: ترویج زکات در میان مردم باعث شکوفایی در بخش اقتصادی می شود خبرگزاری پانا:امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به جایگاه رفیع پرداخت زکات و هم ردیف بودن آن با اقامه فریضه نماز ، ترویج آن در میان مردم را باعث رونق و شکوفایی در همه بخش های جامعه به ویژه بخش اقتصادی دانست .
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۴ تير ساعت 11:56

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در نشست شورای زکات که در دفتر امام جمعه فردیس برگزار شد،اظهارداشت: استفاده از ظرفیت عاملین زکات به منظور تبیین اهمیت و تاثیرات احیای این فریضه الهی در بین مردم نقش مهمی در تقویت و توسعه این مهم در شهرستان فردیس ایفا کرده است.
وی افزود:این ماه تنها ماهی است که تمام لحظاتش عبادت است و ماهی است که خداوند به تمام اعمالش از خواب تا نفس کشیدن پاداش می دهد و باید به نحو مطلوب از فضایل این ماه بهره برد .
وی زکات را امری عبادی دانست و اظهار داشت : در عبادت قصد قربت و رضای خدا شرط اول است و زکات دهندگان نیز باید این مهم را در نظر بگیرند ، چرا که نماز و زکات از موارد بسیار تاکید شده در قرآن است .
وی گفت : در قرآن زکات و نماز درکنار هم آمده است و این نشان می دهد که اهمیت زکات با نماز برابر است و در بعضی احادیث وارد شده است که پس از معرفت و نماز ، چیزی به پای زکات نمی رسد و بهتر از آن نیست .
ایمانی تبلیغ مناسب و تفسیر اهمیت امر زکات را از وظایف مبلغین دانست و تاکید کرد که منابع جمع آوری شده برای نیازمندان هزینه شود .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن