تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819814505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي تفاهم‌نامه همکاري ميان شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت و دانشگاه آزاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۴۰ق.ظ)
امضاي تفاهم‌نامه همکاري ميان شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت و دانشگاه آزاد موج - تفاهم‌نامه همکاري ميان شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت و واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي با هدف دسترسي و به‌کارگيري دانش فني و فناوري روزآمد در اجراي طرح‌هاي پژوهشي مطالعاتي توسعه‌اي مشاوره‌اي و آموزشي در حوزه بهينه‌سازي مصرف انرژي امضا شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين تفاهم‌نامه ميان نصرت‌الله سيفي، مدير عامل شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت و علي عباسپور، رئيس واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي براي دستيابي به رويکردي همه‌سونگر و پويا و سياست‌هاي کلي اصلاح الگوي مصرف ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري و بهره‌برداري خردمندانه از منابع به منظور همسو نمودن فعاليت‌ها براي دستيابي به اهداف سند چشم‌انداز در افق ۱۴۰۴ انجام شد.
شناسايي و تعريف نيازهاي پژوهشي و فناوري در زمينه بهينه‌سازي مصرف انرژي، استفاده از ظرفيت شبکه‌هاي آزمايشگاهي دانشگاه، همکاري براي اجراي دوره‌هاي آموزشي کوتاه‌مدت منجر به گواهي معتبر در زمينه‌هاي مورد نظر شرکت، حمايت از پايان‌نامه‌هاي تحصيلات تکميلي با موضوعات مرتبط با نيازهاي شرکت و برگزاري سمينارها، دوره‌ها، کارگاه‌هاي آموزشي و همايش‌هاي مرتبط با بهينه‌سازي مصرف انرژي از موارد همکاري اين تفاهم‌نامه است.
از ديگر موارد اين تفاهم‌نامه مي‌توان به حمايت شرکت از اجراي پايلوت دانشگاه سبز در واحد علوم و تحقيقات، حمايت و اجراي پروژه‌هاي تحقيقاتي و انجام مطالعات امکان‌سنجي در زمينه‌هاي مورد نظر شرکت، همکاري در زمينه اجراي مؤثر قانون اصلاح الگوي مصرف انرژي در دانشگاه، تجاري‌سازي فناوري‌هاي حاصل از پروژه‌هاي تحقيقاتي دانشگاه و استفاده از ظرفيت‌هاي شرکت‌هاي دانش‌بنيان دانشگاه در زمينه بهينه‌سازي مصرف انرژي اشاره کرد.
حمايت شرکت از فعال کردن کرسي انرژي‌هاي تجديدپذير يونسکو در دانشگاه، استفاده از ظرفيت‌هاي دانشگاه در اجراي ماده ۱۲ قانون رفع موانع توليد، همکاري در برگزاري مسابقه جهاني Innovative Ideas Renewable Energy، ارائه مشاوره‌هاي علمي و پژوهشي، خدمات علمي، آموزشي، آزمايشگاهي و تجهيزات تحقيقاتي مورد نياز شرکت درباره بهينه‌سازي مصرف انرژي توسط دانشگاه، همکاري براي تربيت نيروي انساني متخصص در قالب اجراي دوره‌هاي آموزشي مورد نياز شرکت و تمامي مواردي که در زمينه موضوع اين تفاهم‌نامه انجام آن به دانشگاه ارجاع مي‌شود، از ديگر بندهاي اين تفاهم‌نامه است.
مدت اين تفاهم‌نامه ۲ سال است و با توافق طرفين قابل تمديد است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن