تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820494531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۴۴ ميليارد مترمکعب گاز از منطقه دو عمليات انتقال گاز انتقال داده شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ تير ۱۳۹۴ (۶:۰ق.ظ)
در سه ماه امسال؛ ۴۴ ميليارد مترمکعب گاز از منطقه دو عمليات انتقال گاز انتقال داده شد موج - مدير منطقه دو عمليات انتقال گاز گفت: منطقه دو عمليات انتقال گاز در سه ماه امسال نزديک به ۴۴ ميليارد مترمکعب گاز را منتقل و به مبادي مصرف تحويل داده است.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير منطقه دو عمليات انتقال گاز اظهار کرد: در بازه زماني ياد شده، يک هزار و ۹۴۳ کيلومتر از خطوط اصلي، فرعي، انشعاب‌ها و نقاط پرتراکم نشت‌يابي شده است.
سعيد توکلي افزود: اين منطقه در سه ماه امسال، ۴۸ عمليات نشت‌يابي در محوطه شيرهاي خودکار و محوطه لوله‌هاي مدفون ايستگاه‌هاي تقويت فشار نيز انجام داده است.
وي يادآور شد: سرويس، نگهداري و بهره‌برداري از ۱۵ تأسيسات تقويت فشار با ۵۷ دستگاه توربوکمپرسور، تعميرات اساسي توربين نئوپنيون و تعويض بليدهاي ديسک HPT و LPT و... تنها بخشي از فعاليت‌هاي اجرايي اين منطقه در بخش عمليات ايستگاه‌ها است.
به گفته وي، اين منطقه در سه ماه امسال، ۵۰۳ کيلومتر از خطوط منطقه را پيگراني تميزکننده و ۸۳۶ کيلومتر از خطوط را نيز پيگراني هوشمند کرده است.
مدير منطقه دو عمليات انتقال گاز با بيان اين‌که در بازه زماني ياد شده، يک مورد عمليات هات تپ انجام شده است، تأکيد کرد: در سه ماه امسال، طراحي، تهيه، نصب و راه‌اندازي سيستم حفاظت کاتدي اصفهان (۱ و ۲)، پايش کليه تجهيزات موجود در تأسيسات تقويت فشار گاز منطقه از طريق سيستم مکانيزه تعميرات و نگهداري (CMMS) شامل تعميرات دوره‌اي، تست و آناليز روغن، آناليز ارتعاشات تجهيزات دوار، بازرسي فني و... نيز انجام شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن